נחשף: השיפורים החדשים של The Last of Us Part 2. צילום מסך מיוטיוב

נחשף: השיפורים החדשים של The Last of Us Part 2

Naughty Dog הציגה דמו של משחק ההמשך הבלעדי והמצופה - The Last Of Us Part 2, וחלק מצוות ההפקה התראיין וסיפר על המשחק, על העלילה, ועל מה שמצפה לנו עם אלי וג'ואל

במהלך E3, שיתפו ניל דרוקמן, אנתוני ניומן וקורט מרגנו - חלק מהצוות שעמל על המשחק The Last of Us: Part 2 - מידע חדש לגבי המשחק המצופה. מידע אודות העלילה והגיימפליי, שבעזרת תיעוד המשחק שיצא לפני מספר ימים, מציב רמה חדשה עבור תעשייני המשחקים באשר הם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סיפור המשחק יהיה אמנם ליניארי, אך נרחב מבחינת הסביבות בהן הוא יתרחש. עיצוב השלבים כולל גובה, מה שמקנה לכם דרכים נוספות להתמודד עם האויבים שניצבים בטיפשותם בפני אלי. ואם לא די בכך, התחבאות בסבך צמחים לא מבטיחה שלא יבחינו בכם - אז תצטרכו לוודא שהמחסה שלכם צפוף וגבוה מספיק בשביל זה.

אם כבר מדברים על התחבאות ועל הישרדות, הניידות החופשית של אלי בסביבה תהיה קריטית למען הישרדותה. מנגנוני התנועה וההתגנבות שלה מאפשרים לה להגיב בצורה אמיתית יותר לסביבה שלה. לא רק זה, אלא גם הגרפיקה הכללית של המשחק עולה על זאת של קודמו, בשל התקדמויות בלכידת תנועה. אנימציות הפנים מפורטות יותר, עיני הדמויות מציאותיות יותר ומכילות השתקפויות פנימיות, ועוד.

 

חברת Naughty Dog מתאמצת הפעם להעביר חוויה מותחת ומציאותית, באמצעות אינטיליגנציה מלאכותית מפותחת וחכמה יותר. לדוגמה, האויבים שלכם יתקשרו אחד עם השני, יעבירו הלאה את המיקום שלכם, יקראו אחד לשני בשמות הפרטיים, ועוד, ועוד. כל אלה, והדגש על התגנבות והישרדות, היו דברים מרכזיים אצל החברה, שרוצה לחזק את תחושת הדיכאון של אלי, שנולדה לתוך עולם פוסט-אפוקליפטי, חוותה אובדן וכאב, ומחפשת את דרכה בעולם השבור הזה.

מערכת ה-crafting של המשחק משופרת אף היא, וכמו שראינו בגיימפליי, ניתן יהיה לבנות סוגי תחמושת שונים, כגון חצים מתפוצצים, ועוד. כל זאת על מנת לגרום לכם להתנסות ולעשות ניסויים באסטרטגיות שונות, כאוות נפשכם. דרוקמן אף הצביע על כך שהתוסף למשחק הקודם - The Last of Us Left Behind - קפץ בין נקודות זמן שונות. הוא גם אישר שג'ואל נמצא איפשהו בג'קסון במשחק, כלומר הוא נמצא בסמוך לאלי. 

הקטע שמוצג מהדמו מתרחש ארבע שנים אחרי המשחק המקורי, כאשר אלי משתתפת בסיורים בג'קסון כדי לשמור על האזור המיושב בטוח. החלק המעניין, הוא שבמהלך המשחק נלמד על האנושיות והמורכבות של הקבוצה דמוית הדת שבג'קסון, שראינו בטריילר מ-Paris Games Week בשנה שעברה. בנוגע לכך, ציין דרוקמן שרעיון הטובים והרעים הוא "יחסי לגמרי בעולם של The Last of Us". בהתחשב בכל המידע החדש הזה, יש למה לצפות מהמשחק החדש של Naughty Dog.

תגובות