יש לכם אקס-בוקס? בקרוב תוכלו ליצור אווטאר אישי שלכם. צילום מסך מיוטיוב

יש לכם אקס-בוקס? בקרוב תוכלו ליצור אווטאר אישי שלכם

אחרי שנה של עבודה מרובה בחברת מייקרוסופט, הייצרנית של קונסולת המשחקים המצליחה "Xbox", עומדת להוציא סוף סוף לשוק המפתחים את הפיצ'ר החדש שעליו עבדה כל כך הרבה זמן - אוואטר לכל משתמש

חשבון "Xbox live" מאפשר למשתמשי אקסבוקס מכל רחבי העולם לשחק משחקי אונליין יחד עם חברים או שחקנים אחרים ממדינות אחרות, והוא בהחלט מספק שעות של הנאה עבור גיימרים בכל העולם. האופציה החדשה שמייקרוסופט עומדת להוציא עבור קהל השחקנים עומדת להוסיף רובד נוסף מגניב ונחמד, ובו לכל שחקן תהיה דמות אוואטר שתייצג אותו, אותה יוכל לעצב באופן אישי. האופציה תהיה פתוחה עבור קונסולות אקסבוקס וגם עבור "Windows 10".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפיצ'ר החדש שעליו עבדה החברה יאפשר לעצב דמות באיזו צורה שרק שתרצו. בעזרת סרגל מדידה שיובנה באפליקציה לעיצוב הדמות בחשבון ה- "Xbox live" שלכם, תוכלו להתאים אישית לדמות את צבע העור, העיינים, השיער ואפילו לבחור לק לציפורניים. נוסף על כך,  מייקרוסופט תאפשר לרכוש עבור הדמות התלת מימדית בגדים מסגנונות שונים, פריטי לבוש ואקססוריז מכל מיני סוגים. באחד הכנסים של החברה, דובר על כך שלצד האוואטרים תהיה אפשרות לרכוש עבור הדמות סקייטבורדים, כסאות גלגלים ואפילו אופנועים. עוד דווח שמייקרוסופט תאפשר להתאים לדמות שלכם מצב רוח ואופי משלה. עצבנית, שמחה, משועממת או אדישה - הבחירה בידיים שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

בינתיים, מייקרוסופט תשחרר את הגרסא הזו רק עבור בעלי גרסאות אלפא ומפתחים, אך בעתיד מבטיחים בחברה כי האופציה לאוואטרים אישיים תהיה פתוחה עבור כלל המשתמשים.

 
תגובות