לא בשל מספיק: ביקורת המשחק "לגו: משפחת סופר על". צילום מסך מיוטיוב

לא בשל מספיק: ביקורת המשחק "לגו: משפחת סופר על"

עם יציאתו של הסרט החדש של משפחת סופר על יצא גם משחק לגו על המשפחה הידועה. המשחק דומה מאוד לשאר משחקי הלגו, אך עם עלילה בינונית ועוד כמה נקודות לשיפור. ביקורת

משחקי לגו ידועים בפשטותם ובחוסר הרמה הגבוהה שלהם. אל תבינו לא נכון, זה מה שהופך את המשחקים לכיפים אפילו למבוגרים. אך עם יד על הלב, כששיחקתי במשחק החדש, Lego The Incredibles, או בעברית – "לגו: משפחת סופר על", הבנתי שהפעם לא הכי נהניתי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאחר 14 שנה שחיכינו לסרט המשך, לא רק שקיבלנו סרט מעולה אלא גם במשחק לגו מגניב שמאחד את 2 העלילות למשחק אחד: העלילה במשחק החדש מתחילה ישר מהסרט השני, כשנלחמים נגד הנבל Underminer. יוצרי המשחק, בצעד חכם למדי, העתיקו סצנות שלמות מהסרטים אל תוך המשחק ובכך יצרו תחושת הזדהות עם השחקנים. כיאה למשחק לגו, מעט מסבכים את העלילה בשביל ליצור משימות קטנות ובשביל לעבור את השלבים השונים, יהיה עליכם למצוא "לבנות סופר-על" (Incredible Bricks) ואז לחוות בנייה משפחתית מגניבה.

למרות שלאחר שמסיימים שלבים מסוימים בעלילה של הסרט השני, אז העלילה של הסרט הראשון נפתחת – התחושה היא שהעלילה קצרה מדי והיה אפשר למלא הרבה יותר תוכן במשחק שאמור לפצות על חוסר במשחק הראשון. לא רק שזה הרגיש שהוציאו את המשחק הזה ישר בשביל לעלות על ההייפ של הסרט, התחושה היא שקיבלנו משחק לא שלם.

 

המשחקיות במשחק דומה לכל משחקי הלגו הקודמים ששיחקנו בהם. החידושים המרכזיים הם השיתופיות בבנייה, היכולות המגניבות של ג'ק ג'ק ונקודה נוספת מגניבה: דמויות מדיסני-פיקסאר שאפשר להשיג במהלך המשחק. מתישהו המשחק הרגיש שהוא יותר מדי חוזר על עצמו וזה קצת ביאס אותנו. לעומת זאת, למעריצי הסדרה יכול להיות שזה יהיה מספיק ויותר.

בשורה התחתונה, מדובר בעוד משחק לגו לשוק. הדמויות שכולנו אוהבים בעלילה מוכרת. המשחקיות רגילה וחוזרת על עצמה, אבל חוסר הבשלות של המשחק מורגש במיוחד והיינו מקווים ליותר השקעה במשחק.

תגובות