אבודים במאדים: תוסף חדש ל-Far Cry 5. צילום מסך מיוטיוב

אבודים במאדים: תוסף חדש ל-Far Cry 5

Far Cry 5 יצא בסוף מרץ האחרון, והיה להצלחה. כעת, אחת מדמויות המשנה של המשחק - ניק ריי - ניצבת בפני חטיפה ידידותית. ניק מוצא את עצמו על מאדים, אבל האם יצליח לחזור? כל הפרטים

לאחרונה שוחרר טיזר לתוסף עבור Far Cry 5. התוסף נקרא Lost On Mars, ועוסק בניק ריי (Nick Rye), אחד מהשותפים שלכם למאבק בכת ששולטת במונטנה במשחק המרכזי. הטיזר מציג לנו גם קטעים בסגנון קומיקס של ניק נוסע ברכב שלו ומדבר דרך מכשיר קשר עם חבר שלו, שמתברר שניק חייב לו טובה. ובכן, החבר הזה פה כדי לגבות את הטובה הזאת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

החלק האחר של הטיזר מורכב ממספר קטעים בני שנייה שמציגים לנו את הנוף המדהים של מאדים מגוף ראשון. הפעם לא של הסגן, כי אם של ניק. לפי דבריו של הבחור מצדו השני של מכשיר הקשר, ניק נמצא במאדים בגללו, וצריך לעזור לו בצורה כלשהי, אולם לא ידוע במה.

 

בהתחשב בכותרת התוסף, ניק כנראה אבוד ותקוע על מאדים, ויצטרך להשתמש בכל מה שיש לו כדי לחזור הביתה לאשתו, שזה עתה ילדה. מההיכרות שלנו עם ניק ("Mister death from above", כמו שהוא אומר כמעט בכל פעם שאתם מזמנים אותו לירות על חברי כת), אנחנו ממש לא מודאגים וסומכים עליו שהוא יצליח במשימה שלו. ניק ריי ישוגר למאדים ב-17 ביולי.

תגובות