הרשת פסימית: כל הפרטים על הקונסולה של גוגל - "Yeti". צילום: GettyImages

הרשת פסימית: כל הפרטים על הקונסולה של גוגל - "Yeti"

בשקט בשקט, חברת הענק גוגל, מתכוננת לכבוש את שוק הגיימינג העולמי בעזרת קונסולת סטרימינג, בתקווה שתחולל רעידת אדמה בשוק משחקי הוידיאו

המלחמות בתחום משחקי הוידיאו לא חדשות עבור קהל הצרכנים. רק לאחרונה יכולנו להיחשף לקרב שהתחולל בין חברות הגיימינג המובילות בשוק, כאשר בכנס E3 שהתקיים בחודש שעבר בארצות הברית, הציגו חברות הגיימניג הגדולות בעולם את החידושים והפיתוחים האחרונים בעולם משחקי הוידיאו. בין ההשקות של Microsoft, שמפתחת את הקונסולה המצליחה "Xbox one", ושל חברת Sony, שמייצרת את "Playstation 4", לא היה נראה כאילו מישהו יכול להיכנס לדו קרב שבין שתי ענקיות המשחקים הללו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אלא שבחודשים האחרונים, על פי לא מעט דיווחים שרצים ברשת, חברת הטכנולוגיה הענקית גוגל, מנסה לגרום לרעידת אדמה בתחום הגיימינג ולהכניס מוצר מהפכני לשוק שמימילא כבר רותח. על פי הדיווח של אתר "Kotaku", גוגל, ככל הנראה, תשיק קונסולה חדשנית בשם "Yeti" שתפעל על בסיס שירות "הזרמה"- סטרימינג. שירות הסטרימינג, שכבר יש לו לא מעט שימוש בעולם הטכנולוגי כיום, הוא שירות שפועל על בסיס תשתית אינטרנטית מלאה, כלומר באפשרותו להפעיל תוכנות ומשחקים על גבי ענן במקום שימוש במנוע גרפי. ברשת עלו לא מעט דעות שליליות ופסימיות לגבי הקונסולה. לטענתם, אין צורך בשוק לקונסולה נוספת.

אקס בוקס. מיקרוסופט צריכה לפחד?
אקס בוקס. מיקרוסופט צריכה לפחד? © צילום: צילום מהאתר הרשמי

המעלה הגדולה של קונסולת הסטרימינג שעליה עובדת גוגל, תאפשר להריץ משחקים שונים באיכות גרפית גבוהה, תוך שימוש ברשת האינטרנט הבייתית. נוסף על כך, השימוש בשירות הסטרימינג יאפשר לגוגל לשחרר גרסה מוזלת של הקונסולה, בכך שתשקיע פחות בחומרה עצמה של המכשיר, ותשאיר את העבודה לרשת האינטרנט. גוגל כנראה מקווה ששילוב בין איכות ומחיר מוזל, הוא שילוב מנצח.

יתרון נוסף שגוגל ככל הנראה עובדת עליו הוא האפשרות של שילוב עולם היישומונים של החברה בקונסולה עצמה. תארו לעצמכם שכאשר אתם נתקלים בשלב מורכב במשחק וידיאו בקונסולה של גוגל, במקום לחפש את הפתרון ביוטיוב, תוכלו לפצל את המסך באופן מובנה, ולקבל הדרכה מפורטת בלחיצת כפתור אחת. עולם האפליקציות הרחב של גוגל בהחלט יכול לחולל מהפכה בעולם משחקי הוידיאו. עם זאת, למרות הדיווחים, המוצר שעליו עובדת חברת גוגל נמצא עדיין בשלבי פיתוח ראשוניים, ועדיין לא ברור מתי תושק באופן רשמי לקהל הצרכנים. מה שבטוח הוא, שהגיע הזמן ששוק הגיימינג העולמי, שרק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות, יפתח גם לשחקנים חדשים.

תגובות