גיימרים, שימו לב: כך תחסכו כסף במשחקים. fotolia

גיימרים, שימו לב: כך תחסכו כסף במשחקים

גיימינג זה לא תמיד דבר זול בכלל - קונסולות, משחקים, אביזרים, סקינים ועוד ועוד. אין ספק שמדובר בתחביב שיכול להיות אפילו יקר. אז מה עושים? אסף קקון, מומחה בארגון פעמונים, מביא לנו טיפים מיוחדים שיעזרו לכם לחסוך כסף

בין אם אתם חובבי הז'אנר ובין אם לא, קשה להתעלם מתעשיית משחקי הווידאו שעוטפת אותנו מכל כיוון אפשרי - ממכשירי הסלולר, דרך קונסולות משחק, מחשבים, ציוד היקפי וכמובן מוצרי צריכה ממותגים הנושאים את דיוקנם של הגיבורים האהובים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

פיפ"א, פורטנייט ועוד עשרות משחקים ממלאים את זמנם של חובבי הגיימינג. בעיקר בתקופה האחרונה, בעקבות משבר הקורונה והזמן הרב שבילינו בבתים, והובילו לזינוק אדיר בכל תעשיית המשחקים.

© adobestock

ריכזנו לכם ארבעה טיפים כלכליים לגיימרים. בין אם אתם מצטרפים חדשים לתחום, ובין אם אתם מנוסים, הטיפים האלו יכולים לסייע לכם להימנע ממלכודות ובכך לחסוך לא מעט חיובים כואבים בכרטיס האשראי.

שתפו את המשחקים

קונסולות Xbox ו־PlayStation במהדורות החדשות מאפשרות שיתוף משחקים ובכך חוסכות את רכישת המשחק. כדאי לקחת בחשבון את היתרונות והחסרונות המופיעים באתרים השונים של החברות.

השוואת מחירים

השוו בין עלויות המשחקים בגרסאות הדיגיטליות אותם מורידים למכשיר, לבין המהדורות הפיזיות המגיעות על גבי תקליטורים. רכישה ישירות מהחנות המקוונת עשויה להוזיל עלויות, אך לעיתים משחקים פופולריים יזכו להנחות גדולות יותר במהדורה הפיזית שלהם, בעקבות תחרות בין הספקים השונים.

© fotolia

חשבו על מינוי

אם אתם גיימרים "כבדים", עדיף לכם לשקול לרכוש מינוי שנתי למאגרי משחקים נפוצים בחנות המקוונת. יצרניות המשחקים והקונסולות מציעות מינויים למגוון רחב של משחקים בעלות מסובסדת, כשבנוסף ניתן מעת לעת לקבל ללא עלות משחקים מעט פחות מבוקשים באמצעות המינוי האינטרנטי של קונסולת המשחקים.

הקשו על ההוצאה

אם המשחקים מחוברים לכרטיס האשראי, הפכו את תהליך הרכישה למורכב יותר. ניתן לעשות זאת באמצעות הסרת פרטי האשראי מהמשחק, הקונסולה או החשבון - והקלדתם בכל פעם מחדש. ניתן גם לשנות את הגדרות החשבון, כך שיהיה צורך באישור ובהקלדת סיסמה עבור כל רכישה. 



תגובות