פרסי הרשת: ג'יימס צ'ארלס ואמה צ'מברליין הם הזוכים הגדולים. אינסטגרם

פרסי הרשת: ג'יימס צ'ארלס ואמה צ'מברליין הם הזוכים הגדולים

אמש (שבת) התקיים טקס ה״Streamy” בארצות הברית במתכונת מיוחדת בהתאם לקורונה. אז מי הם הזוכים הגדולים בקטגוריות הרשת?

טקס המשפיעים והיוצרים "Streamy" חגג אמש (ו׳) עשר שנים להקמתו בטקס מיוחד במתכונת שונה. אספנו עבורכם את כל הזוכים הגדולים של הטקס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטקס שודר ביוטיוב בשידור חי וכלל מופעים של דואה ליפה לואיס קפדלי ועוד.
"MrBeast" זכה בשני תארים - יוצר השנה ו"ספיישלים הלייב של השנה" - את האחרון הרוויח כאשר עשה ספיישל בלייב עבור גיוס תרומות, בו כוכבי רשת שיחקו אבן נייר ומספריים.

 

גם ג’יימס צ’ארלס זכה בשני תארים. הראשון, תוכנית השנה ברשת על "Instant Influencer" בשיתוף עם יוטיוב. התואר השני - הוא כמובן התואר "כוכב הביוטי של השנה"; מי שזכה בתור ה"משפיען עולמי של השנה" הוא "Whindersson nunes" מברזיל.

 

בתואר פריצת השנה זכתה כמובן הטיקטוקרית המובילה - צ'ארלי דמילו. הכוכבת בלטה השנה והפכה לכוכבת מן המניין, כך גם אחותה הגדולה דיקסי שאף שחררה סינגל עם ליאם פיין.

© צילום מאינסטגרם @charlidamelio

בתואר "שיתוף הפעולה של השנה" זכה דיוויד דובריק על שיתוף הפעולה שלו עם ג'סטין ביבר כאשר הפתיעו יחד אנשים באוטו של דובריק; בתואר "חוצה הפלטפורמות" זכה השחקן וויל סמית' שבלט לא מעט בשנה האחרונה, בעיקר בזכות סרטונים ברחבי הרשת שהעלה מאז החלה הקורונה; אמה צ׳מברליין זכתה בשני תארים: 'האדם הראשון' ו'חברת המשפיעים' עם חברת הקפה שלה ״Chamberlain Coffee”.

 

בתואר ה"לייב-סטרימר" זכה Nickmercs; פרס "גיימר השנה" הוענק לערוץ Dream המתמחה בעיקר בסרטוני מיינקרפט; בתואר ערוץ הטכנולוגיה זכה Marques Brownlee; בתואר אנימטור השנה זכה "Jaiden Animations".

 

בתואר סדרת האינדי זכתה "Chris and Jack"; בתואר סדרת הלייב זכתה הסדרה "Verzuz"; בתואר פודקאסט השנה זכה ״On Purpose with Jay Shetty"; בתואר 'התכנית המתוסרטת' זכתה הסדרה "A Heist with Markiplier"; בתואר "הסדרה הלא כתובה" זכתה "UNHhhh".

 

 "קומדיאנית השנה" היא שרה קופר; "פרשן השנה" הוא ContraPoints; "רקדן השנה" הוענק לערוץ "BFunk"; בתואר דוקומנטרי השנה זכה הדוקומנטרי על כוכבת הרשת ללה פונס שנקרא "The Secret Life of Lele Pons".

 

בפרס האופנה זכה הטיקטוקר "Wisdom Kaye"; בתואר אושיית האוכל זכה הטיקטוק של "Tabitha Brown"; בתואר "ערוץ הבריאות של השנה" זכתה האחת והיחידה - קלואי טינג.

 

בתואר סרטוני המשפחה זכה הערוץ Ryan’s World; בקטגוריית הלימוד זכה Mark Rober; יוצר הלייפסטייל הוא אחד היוצרים האהובים עלינו - לאריי, אתם כנראה מכירים אותו מהדיסטראק המצוין שהוא שיחרר לפני כחודשיים; בתואר ספורטאי השנה זכה המתאבק Ryan García.

 
תגובות