חדשות הגיימינג: הכרזה משמחת למעריצי ספיידרמן. באדיבות פורום פילם

חדשות הגיימינג: הכרזה משמחת למעריצי ספיידרמן

פספסתם את העדכונים החמים בתחום הגיימינג והמשחקים ברשת? אספנו כמה מהידיעות החמות של השבוע בנושא

סוני עושים זאת שוב!

לאחר שבאוגוסט יצא המשחק האקסקלוסיבי לקונסולת הפלייסטיישן Marvel's Spider-Man גם למשתמשי המחשב ושבר את הרשת (יחד עם ביקורות מדהימות), כעת נודע כי גם משחק ההמשך "Marvel's Spider-Man: Miles Morales", יצא גם הוא למשתמשי המחשב ב-18 בנובמבר. עד כה ידוע כי מחיר המשחק יעמוד על 200 שקלים, ניתן לרכוש את המשחק בעזרת חברות המשחקים Steam או Epic Games.

 


הכרזה חדשה מפלייסטיישן

פלייסטיישן הכריזו על משקפי מציאות מדומה חדשים המאפשרים למשתמש חוויה באיכות של 4K. ניתן  יהיה לזוז ולראות יותר מכפי שהיה ניתן במשקפי המציאות המדומה הקודמים, רזולוציית המשקפיים גדלה פי שתיים ותהיה 2,000 x 2,040. השקת המשקפיים תתקיים ב-22 בפברואר 2023 ויעלו בסביבות ה-1,000 שקלים.

 

הסטרימרית משתפת

בשל התאונה שהתרחשה לסטרימרית ״_AdrianaChechik״ באירוע ה-TwitchCon (בו כזכור היא שברה את הגב שלה), היא נאלצה  לעבור ניתוח בגב שלה וגילתה בבית חולים שהיא בהריון. על מנת שיוכלו לבצע את הניתוח היא הייתה צריכה לעבור הפלה. הסטרימרית ציינה כי צוות האירוע לא פנה אליה בשביל לשאול לשלומה.

 

הקהל נשאר תומך

ביוני 2022 הלך לעולמו היוטיובר Technoblade באופן טרגי ממחלת הסרטן כשהיה בן 23 בלבד. ארבעה חודשים לאחר מותו, בתאריך ה-31 באוקטובר, מעריציו אספו סכום של 500 אלף דולרים יחד עם חבריו של היוטיובר. בעזרת הכסף הזה יוכלו לתרום לעמותה למען חולי הסרטן.

תגובות