מחברת של חבר? תשכחו. לומדים באינטרנט. צילום: צילום מסך מהאתר

מחברת של חבר? תשכחו. לומדים באינטרנט

חג אחד כבר מאחורינו, וממש עוד מעט מתחילה "תקופת המבחנים". לחץ, מבחן כל יומיים ופתאום אנחנו לא מבינים את מה שהמורה לימדה. אתר חדש, מנסה לעזור לתלמידים במצבים כאלו

השנה החדשה נגמרה באופן רשמי היום, וממש עוד מעט מתחילים גם המבחנים. כן, כן, אותה תקופה מעצבנת שבה יש מבחן כל יומיים ואנחנו בקושי מצליחים ללמוד כמו שצריך או לפחות להבין מה אנחנו לומדים. ואז זה קורה - כמה ימים לפני מבחן, אנחנו מתחילים ללמוד, ואז מגלים שהפסדנו שיעור מסוים ואנחנו לא מבינים את הסיכום של המורה ולא מצליחים ללמוד את החומר.

אתר חדש (גילוי נאות: חלק מקבוצת האתרים של "ידיעות אינטרנט") יכול לעזור לבני נוער עם קשיים אלו. האתר מאפשר לבני נוער וסטודנטים עזרה בחומר הנלמד, באמצעות מערך שיעורים אינטרנטיים הכולל יותר מאלף וחמש מאות שיעורים מצולמים בנושאים שונים: מתמטיקה, אנגלית, כימיה, לשון והבעה ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השיעורים צולמו באולפן טלוויזיה עם מסכים חדשניים שהובאו לישראל. הם מועברים על ידי מורה באופן המדמה כיתה וממקדים את החומר בנושא הספציפי המבוקש. אורך השיעורים המצולמים הוא כעשר דקות, במהלכן מוגש החומר בשיטה ממוקדת, אשר על פי מחקרים מקיפה כשעת לימוד מלאה בכיתה.

איך זה עובד?

במידה ורציתם לחזור על מושג שנלמד בשיעור היסטוריה, אפשר לבצע חיפוש פשוט על "הצהרת כורש" ולקבל שיעור בן עשר דקות בנושא המבוקש. אותו דבר גם במתמטיקה, לשון או בכל מקצוע אחר. השימוש באתר יאפשר לתלמיד, תמורת דמי מנוי חודשיים נמוכים למדי, הרשאת שימוש בנפח גדול במיוחד של סרטי וידיאו לימודיים ובמספר צפיות רב. בנוסף יוכל התלמיד להרחיב השימוש באמצעות רכישת "כרטיסיה" לשיעורים פרטיים מקוונים, בעלות נמוכה מהמקובל בשוק השיעורים הפרטיים ועם זמינות של מורים מעולים במיוחד.

 

לצד ספריית השיעורים המצולמים האתר מציע גם שיעורים הפרטיים. ניתן לקבל שיעורים פרטיים אמיתיים ממורים מקצועיים, באונליין. השיעור יתנהל על-גבי המחשב הפרטי של התלמיד, באמצעות מצלמת רשת ופלטפורמה דיגיטלית משוכללת המאפשרת קשר מלא מורה-תלמיד באון-ליין. התלמיד יוכל לבחור את מועד השיעור, לצפות בפרופיל המורה והשכלתו, ולמקד את נושא השיעור לפי דרישותיו. המערכת מקנה לגולשים את היכולת ללמוד מכל מקום, בכל רגע נתון.

תגובות