מהיום, לא קשה להגיד תודה! טרנד הפייסבוק החדש. צילום: נבו טרבלסי

מהיום, לא קשה להגיד תודה! טרנד הפייסבוק החדש

אף פעם לא ידעתם איך להודות לבן אדם כמו שצריך? אז אמנם הדבר הבא לא יהיה הפתרון הסופי שלכם, אבל בתקופת הזמן הזאת הוא יהיה ממש נחמד, פייסבוק בטרנד חדש בשביל לומר תודה

אוי, פייסבוק... כמה שתנסו להיות מגניבים כמו פעם – לא תצליחו, אבל הניסיונות שלכם לא מזיקים לאף אחד, לפחות כרגע. לאחר שניסו את סרטוני ה"Look Back", שאמורים לגרום לנו להסתכל אחורה על העבר ולראות כמה חווינו ולהרגיש זקנים, מגיעה פונקציית הסרטונים הבאה. מה זה? תודה לחבר\בן משפחה או כל אדם אחר. איך עושים את זה טוב ומה הסיכויים שיתפוס?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בזה פייסבוק הצליחה, הכנת הסרטון הוא דבר קל מאוד. כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ כאן ואז לבחור תמונות ופוסטים\סטטוסים חשובים שבאמת משקפים רגעים טובים שלכם עם האדם שתרצו להגיד לו תודה, מומלץ באמת לבחור תמונות ועוד לבד, כי אחרת פייסבוק בוחרת אותם בעצמה – ולא משנה מה, אלו יהיו התמונות הכי מביכות שלכם.

אחרי זה, הדבר האחרון שעליכם לעשות הוא לבחור "ערכת נושא", מתכונת של סרטון שאחרי שתכניסו תמונות ועוד – הסרטון מוכן. כאן, לא כל כך חשוב מה תעשו, אבל הנה טיפ קטן: אם אתם עושים כמה סרטונים, תעשו אותם בערכות נושא שונות, אחרת זה יראה כאילו שהתעצלתם. הסרטון של מארק צוקרברג, יוצר פייסבוק:

והגענו לחלק המעניין ביותר, האם הטרנד יתפוס? מילה שלי, כן ולא. למה? כולנו אוהבים דברים מרגשים, מעניינים ובעיקר טרנדיים, אבל כמו כל טרנד של פייסבוק עד עכשיו, במהירות בה הוא מצליח היא המהירות בה הוא נעלם, ולכן אם תרצו לעשות סרטון – תעשו אותו עכשיו! כי אחרת, אחרי זמן קצר מאוד - הוא כבר לא יעניין אף אחד, מניסיון.

מה אתם חושבים על הטרנד החדש? שתפו אותנו!

תגובות