פייסבוק משתדרגת: כל האפשרויות החדשות של פייסבוק. theverge.com

פייסבוק משתדרגת: כל האפשרויות החדשות של פייסבוק

פייסבוק הכריזה בבלוג הרשמי שלה על שינויים מהותיים. בין השינויים אפשר למצוא תמונת פרופיל בוידיאו, תמונת פרופיל זמנית ועוד. מה הם החידושים ואיך הם עומדים להשפיע על הפייסבוק?

אחת הרשתות הפופולאריות ביותר כיום, פייסבוק, עושה שוב שידרוג גדול שבו גם היכולת להצמיד תמונות נבחרות לראש הפרופיל, תמונות פרופיל זמניות, תצוגה טובה יותר לאיזור ה"אודות" כולל שדה חדש בו עד 100 תווים לביוגרפיה ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 
©  theverge.com

האפשרות הראשונה שפייסבוק מוסיפה היא סרטוני פרופיל. תמונת פרופיל שהיא בעצם וידיאו. במקום תמונת פרופיל, אתם תוכלו להעלות סרטון קצר של 7 שניות שיחזור על עצמו שוב ושוב. אם תלחצו ותיכנסו לסרטון, יהיה סאונד (כמקובל בפייסבוק ובאינסטגרם).

עוד משהו חדש בפייסבוק, זה התמונות המעודפות. בנוסף לתמונת פרופיל, תוכלו לבחור עד 5 תמונות בראש הפרופיל בשביל אנשים שהוסיפו אותכם ורוצים לדעת עליכם עוד או סתם להציג את התחביבים שלכם.

© theverge.com

דבר נוסף שפייסבוק הוסיפה, זה תמונות פרופיל זמניות. בפיצ'ר הזה תוכלו לקבוע כל כמה זמן תהיה תמונת הפרופיל ולאחר זמן זה, התמונה תחזור אוטומטית לגרסתה המקורית. ניתן להגדיר תמונה לזמן של שעות, ימים ואפילו שבועות. פיצ'ר מעולה לזמן קמפיין להעלאת מודעות בפייסבוק או סתם לשבוע הכפילים.

שדרוג אחר שפייסבוק הכניסה הוא התצוגה של אודות והכנסת ביוגרפיה. פייסבוק מציגה את כל המידע בראש הפרופיל שלך. כל מה שמוגדר "פומבי" יוצג מיידית מתחת לפרופיל שלכם במקום להיות מוסתר בדף "אודות". בנוסף, תוכלו לכתוב על עצכם עד 100 מילים בשביל להסביר על עצמכם ולתת מידע לאנשים שרוצים לבקש ממכם חברות.

© theverge.com

ואחרון חביב - עיצוב מובייל. עיצוב יותר נגיש לנייד. פייסבוק מציגה עיצוב חדש שיהיה רק לנייד שלא יתואם לעיצוב במחשב. העיצוב יציג את תמונת הפרופיל במרכז ומתחתיה לשוניות קטנות שחושפות פרטים על חברים, מידע וכו'. 

תגובות