Singles day: חג הרווקים והקניות הסיני בישראל. צילום מסך מיוטיוב

Singles day: חג הרווקים והקניות הסיני בישראל

חגיגת הקניות הסינית שגורמת בדומה לblack Friday מגיעה לישראל ב-11.11. אתר chinabuy יציע עד 80% הנחה על מגוון מוצרים, מסלולר ועד סלונים ופינות אוכל

אז מה זה Singles day? בסין, נושא הרווקות מעסיק את רוב הצעירים. הכל התחיל מהעובדה שיש הרבה יותר גברים מנשים, והרווקים מתקשים למצוא בת זוג מתאימה. לפני 20 שנה החלה להתפתח מסורת סביב התאריך ה- 11/11 ועל פי האמונה התפלה - כל מי שחוגג כמו שצריך ביום הרווקים יזכה לזוגיות עד ה- 11/12. מי שיבקר בסין ביום זה יגלה מדינה שוקקת, עם מסיבות ריקודים וקריוקי ענקיות, קרנבלים בכל מקום ובעיקר חגיגת קניות מטורפת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני כמה שנים, החליטה חברת הקניות הסינית טאו-באו (האי-ביי הסיני) להפוך את היום הזה ליום של קניות און ליין עם הנחות מטורפות. בשנה החולפת עמד היקף הרכישות בטאו-באו בסין בלבד על 9.3 מיליארד דולר ביום אחד.

one plus 2 ימכר במחיר 350 ש
one plus 2 ימכר במחיר של 350 ש"ח © צילום מסך מיוטיוב

איך זה קשור אלינו? למי שעדיין לא מכיר את chinabuy, זה אתר עולמי המפעיל רשת אתרים בינלאומית שהוקם ב-2012. בchinabuy יש המון פריטים מכל תחום - ריהוט, אופנה, גאדג'טים, קוסמטיקה, פריטים לילדים ועוד. ניתן דרכו לרכוש מוצרים היישר מהמפעלים בסין. וב11/11/15 הוא עומד לעשות הנחות ענק על מגוון רחב של מוצרים. מדובר בהנחה של עד 80% ומוצרים יוקרתיים רבים במחיר של 10 דולרים.

תגובות