אייסר מציגה: המפרט המלא של הלפטופ הדק בעולם. צילום מסך מיוטיוב

אייסר מציגה: המפרט המלא של הלפטופ הדק בעולם

חברת אייסר החליטה לקבל את תואר הלפטופ הדק בעולם עם לפטופ חדש בעל טכנולוגיות מתקדמות שיושק בקרוב. מתי הוא יושק? כמה יעלה? כל הפרטים

עד עכשיו המקבוק של אפל והSpectre 13 של HP נחשבו המחשבים הניידים הדקים בעולם (12 מ"מ למקבוק ו- 10.4 מ"מ לSpectre 13). היום עובדה זו השתנתה כשחברת אייסר הציגה במסגרת תערוכת IFA 2016 שמתקיימת בברלין את ה- Swift 7, המחשב הנייד החדש שלה, והראשון שעוביו קטן מסנטימטר (9.98 מ"מ).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© צילום מסך מיוטיוב

אז על מה היה צריך לוותר בשביל להגיע לעובי הזה? מסתבר שלא הרבה. ה- Swift 7 בעל 2 יציאות של USB, ויציאה לאוזניות, וסוללה שאמורה להחזיק כ- 9 שעות של עבודה רציפה. הוא מגיע גם עם מסך תצוגה בגודל של 13.3 אינץ’ באיכות Full HD סטנדרטי ברזולוציה של 1920 על 1080 פיקסלים, 8 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM, וזיכרון קשיח מסוג SSD (יותר מהיר ויעיל מדיסק קשיח סטנדרטי) בגודל של 256 ג'יגה-בייט.

 

במחשב נמצא מעבד Core i5 של אינטל מדור ה-Kaby Lake שהושק אתמול בעקבות העובדה שהמחשב הדק אינו יכול להכיל מערכת קירור שמופעלת על ידי מאוורר בגלל עוביו (המעבד החדש מותאם לסביבה כזו). הוא יגיע עם מערכת הפעלה ווינדוס 10. המחשב יגיע לחנויות באירופה וארה"ב באוקטובר הקרוב במחיר של 999 דולר (בערך 3,778 ש"ח).

תגובות