אדיר: מעצבים או רוצים לעצב? הכירו את ה- HP Z2 Mini. באדיבות HP

אדיר: מעצבים או רוצים לעצב? הכירו את ה- HP Z2 Mini

חברת HP השיקה מיני מערכת מחשוב עם יכולות מטורפות לכל המעצבים, ליוצרים באופן כללי ומשתמשים "כבדים" שצריכים מערכת מהירה ואיכותית. כל הפרטים והמחיר

מיני מערכת מחשוב חדשנית הושקה היום בחברת הטכנולוגיה HP. קוראים לה HP Z2 Mini Workstation והיא מיועדת לשימוש בתעשיות התב"ם (תכנון בעזרת מחשב) כלומר למשתמשים בזקוקים למחשב בעוצמה ואיכות גבוהות כמו מעצבים, יוצרים, עורכי וידאו ועוד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© באדיבות HP

מערכת המחשוב הזו חזקה באופן מיוחד ומותאמת לחיבור של 6 מסכים בו זמנית. אחד היתרונות המשמעותיים שלה הוא הגודל שלה. הרבה מהעוסקים בתכנון בעזרת מחשב מעדיפים חומרה קטנה יותר מבלי לפגוע בביצועים ואת זה ה- HP Z2 Mini Workstation בהחלט מאפשר, כשאפילו הוא יכול להיות מעל או מתחת לשולחן, מאחורי המסך או אפילו על הקיר.

ניתן לעצב במערכת הזו הכל. החל מאלקטרוניקה מתוחכמת, ועד בתי מגורים ומשרדים. יש בה מעבדי intel Xeon, מעבד גרפי של NVIDIA, וזמינות HP Z TURBO Drive לטיפול מהיר בקבצים גדולים יותר. בנוסף, המערכת שקטה במיוחד בעזרת מערכת קירור של מאווררים יעודיים השקטים ב- 63 אחוז ממיני PC עסקי של HP.

© באדיבות HP

"בעיצוב חלק מהמבנים הארכיטקטוניים בעלי המורכבות הטכנית הגבוהה ביותר, הצורך בטכנולוגיה מתקדמת הוא הכרחי," אמר דניאל ליבסקינד (Daniel Libeskind), אדריכל בעל שם עולמי ומייסד סטודיו ליבסקינד. "המהירות בה אנו יוצרים ומורכבות הפרויקטים התגברו עם השנים, ומחשבים כמו תחנות העבודה של HP מסייעים לנו מאוד בהפיכת החזון למציאות."

תחנת העבודה הזו צפוייה להגיע לישראל בשבועות הקרובים במחיר של החל מ- 1,150 דולר (כ- 4,420 ש"ח).

תגובות