כיצד תעשו את ה- lyric prank המוצלח ביותר. shutterstock

כיצד תעשו את ה- lyric prank המוצלח ביותר

טרנד הlyric pranks יחסית נרגע בשבועות האחרונים ולכן זה בדיוק התזמון המושלם בשבילכם לעבוד על חברים וקרובי משפחה והם לא יעלו עליכם כבר בשורה הראשונה, הכנו לכם מדריך קטן על מנת להגיע ל- lyric prank המוצלח

כולנו מכירים את הטרנד של מתיחת אנשים באמצעות שירים באסמסים, אז איך עושים את זה מוצלח ומצחיק באמת? אנחנו מכירים הרבה שירים שונים עם מילים שונות חלקם עצובים, כמה מצחיקים וכמה מוזרים. אבל איזה שיר יגרום לכם להצליח ולצחוק למשך כל חייכם על אותו אדם שעבדתם עליו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:
 
 

היה קשה לנסות ולמצוא חוקים לעניין אבל בסופו של דבר הצלחנו להגיע לכמה מסקנות: בחרו את השיר, הוא צריך להיות שיר שמספר סיפור או מעביר רגש כלשהו על מנת שההודעות שלכם באמת יעוררו עניין אצל הצד השני ויתחילו לפתח איתו שיחה. זכרו לבחור אדם שרוב הסיכויים שאינו מכיר את השיר שבחרתם.

בחרו את האדם על פי סוג השיר, אם זה שיר שמספר על אהבה אל תנסו את זה על המורה שלכם. צלמו סרטון מסך כדי שתוכלו לשלוח את זה לכולם ואם מישהו עלה עליכם תכחישו כל קשר לסיטואציה!. כדי להקל עליכם בבחירת השיר מצורפים לכם פה כמה שירים אשר חוו הצלחות רבות עד כה במתיחה:

רציתי לחזור / אלקנה מרציאנו

אנחנו ממליצים לכם לשלוח את מילות השיר הזה למישהו שאתם בקשר טוב איתו, עדיף שהוא יהיה בן גילכם ואם יש לכם מספיק אומץ שלחו את השיר הזה לאקס או לאקסית שלכם.

 

ארטיק מסטיק / אגם בוחבוט

מכיוון שזה שיר מוכר, עדיף לשלוח אותו לאדם מבוגר יותר שלא מכיר את מילות השיר ולא יצליח לקלוט שאתם עובדים עליו. המלצה: שלחו לאחד ההורים.

 

חופשייה / קטריקס ודורון ביטון

שלחו לחבר הכי טוב שלכם, זה שאתם תמיד מדברים אתו על הכול ובעיקר על האהבות שלכם.

 

Hello / Adele

שלחו את השיר הזה לחבר או למישהו שלא דיברתם איתו הרבה זמן, הוא לא יבין מה אתם רוצים ממנו.

 

I Need Your Love / Calvin Harris  

אם יש לכם בן או בת זוג שלחו להם את מילות השיר הזה, סביר להניח שהם ילחצו, לא ידעו מה עובר עליכם ובסופו של דבר יתקשרו אליכם בהיסטריה.

כל מה שנשאר לכם זה רק להתחיל להקליד, שתפו אותנו בתוצאות שלכם!

תגובות