והזוכים הם: טקס פרסי האינסטגרם של ישראל. צילום: אנה צלמת

והזוכים הם: טקס פרסי האינסטגרם של ישראל

מי היה מאמין שיהיה כזה דבר "טקס אינסטגרם", אבל זה אכן קרה אמש (ג') בתל אביב, שם עלו כוכבי הרשת המקומיים כדי לקבל את הפסלון המיוחד של הרשת

אינסטה ישראל בחרו אתמול (ג') את תמונות השנה המובילות באינסטגרם באירוע נוצץ במיוחד. את האירוע הנחתה כוכבת האינסטגרם דנה זרמון שגם היא זכתה בפרס ביחד עם חברותיה ל"איט גירלז".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קיבלה ביחד עם חברותיה לתכנית "איט גירלז", אדל בספלוב, אבישג נגר והרכש החדש קים וייס תעודת הוקרה על האינסטגרם האופנתי של השנה. את התעודה העניק להן כוכב גולסטאר ואושיית הרשת בפני עצמו - לאון שניידרובסקי.

© אנה צלמת

האירוע התקיים במועדון המרקיד בתל אביב. בסיום האירוע האורחים נשארו למסיבה כיפית ביחד עם הופעה של סאבלימינאל.

כבר כשנכנסנו למועדון היה אפשר להרגיש את האווירה הכיפית, המון צלמים ואמנים ביחד מחכים לחלוקת הפרסים. היו שם המון סוגים של אנשים. בני נוער, מבוגרים, חילונים, דתיים, מקצועיים וחובבנים והכרזת הזוכים שאותה ביצעה דנה זרמון היתה קלילה וכיפית. גם לא מעט סלבים הגיעו להתרשם מהאירוע כמו שגיא ברייטנר, אנה זק, חן מזרחי ואלעד לוי.

© אנה צלמת

עוד מפורסמים שהגיעו וקיבלו הוקרה על פועלם ברשת החברתית: שיר אלמליח- האינסטגרם הכי נכון של השנה, עידן רול- האינסטגרם הכי וולנס של השנה,אביב משה- האינסטגרם הכי יאמי של השנה. 

© אנה צלמת

ליהיא גרינר - האינסטגרם עם המהפך של השנה, מריה דומרק שכבר הופיעה בקליפ של ליאור נרקיס זכתה בתור האינסטגרם הכי לוהט של השנה.

© אנה צלמת

אנה זק- האינסטגרם המוביל בבני נוער, הגיע ביחד עם אנג'ל ברנס, חברתה הטובה והשותפה שלה להצלחה המטאורית באינטסגרם.

גם כוכבי הרשת המובילים קיבלו את התארים השווים בטקס - שגיא ברייטנר זכה כאינסטגרם הכי מוסיקלי של השנה, אלעד לוי - אינסטגרם הוידאו של השנה וחן מזרחי- האינסטגרם הכי מצחיק של השנה.

זק
זק © אנה צלמת

 

© אנה צלמת
© אנה צלמת
© אנה צלמת
תגובות