כוכבי היוטיוב: "הטלוויזיה זילזלה בנו, היום אנחנו גם שם". צילום: אור גפן

כוכבי היוטיוב: "הטלוויזיה זילזלה בנו, היום אנחנו גם שם"

כוכבי היוטיוב החמים התכנסו לצילומי הקליפ למופע בימתי ראשון מסוגו - "שוברים את הרשת" על הדרך הם סיפרו לנו על המהפכה של הרשת עם הטלוויזיה, ומה הקשר של יוטיוב להחלקה על קרח? צפו בראיון

אחרי שכבשו את הרשת כל אחד בנפרד, כעת הם חוברים יחד למופע אחד גדול מחוץ למסך ויפגשו את הצופים שלהם על הבמות. כישרון הביטבוקס של שגיא ברייטנר, התלונות של נועה פילטר, המדריכים של אשלי וקסמן בקשי ויכולות השירה והריקוד של עדי ביטי וקטריקס ודורון - כל אלו ימצאו את עצמם כבר בחודש הבא במופע ראשון מסוגו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בשבוע שעבר התכנסו קאסט "שוברים את הרשת" בהיכל הקרח בחולון לטובת צילומי הקליפ המיוחד שיקדם את המופע עם שיר מקורי בביצוע שלהם עצמם וזה כולל גם את הפחות מוזיקלים מביניהם.

כתב: משה אבוטבול | צילום: אור גפן | עריכה: תום עוזיאל |
 

את המופע החדש יצר והפיק שם אריאל ברזילי, ביים ג'ייסון דנינו הולט וכתבו ניר ממון ("גב האומה") ומעיין רובין (נועה פילטר). כמו כן, המופע יהיה אינטראקטיבי וישלב, בעזרת מסכים, את הקהל המצולם במהלך הסצנות השונות ואף חלקו עולה לבמה ומשתתף בחלק מהסצנות. בכך, נוצרת התחושה שהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהעלילה.

© אור גפן

ומה היא באמת העלילה של המופע?

העלילה עוסקת ב"15 דקות התהילה של כוכבי היוטיוב" ולאורך כל המופע עולה העיסוק בלגיטימציה להיות אתה, האם כישרון יכול לבוא לידי ביטוי ברשתות חברתיות והאם זה משהו חולף?

בתחילת המופע מוצג קטע וידאו דרכו הקהל "נכנס" אל חלומה של נועה פילטר ובו רואים את זכייתה בפרס הנחשק "כוכבת הרשת" בטקס פרסי ערוץ הילדים לשנת 2016. כאשר היא קמה מהחלום היא מבינה שעכשיו זה ה"מנאי טיים" שלה למנף את הקריירה שלה, אך היא אינה יודעת איך לעשות זאת. לכן, בוחרת ליצור קשר עם שאר כוכבי המופע "היוטיוברים" ובעזרת הכישרון והידע שלהם הם הצליחו לכבוש מיליוני מעריצים.

ובחלומי
ובחלומי © אור גפן

בכל פעם שפילטר מזמינה לבמה את אחד מהקולגות שלה לרשת היא מנסה ללמוד דרכם איך לבסס לעצמה קריירה שמחזיקה מים-כישרון. היא מרגישה כי הזמן דוחק בה וש"15 דקות התהילה שלה מסתיימות" ובכך אפקט החרדה מוציא ממנה ומשאר משתתפי המופע סיטואציות קומיות, לא קונבנציונליות שמעמידה את כולם בשאלה מה יהיה מחר.

יש 15 דקות?
יש 15 דקות? © אור גפן
קר לך אשלי?
קר לך אשלי? © אור גפן
בקרוב בערוצים שלהן
בקרוב בערוצים שלהן © אור גפן

"שוברים את הרשת", מופע השקה חגיגי בבית החייל תל אביב, 10.2 בשעה 15:00.



תגובות