לא נחה: טיילור סוויפט מפתחת שירות סטרימינג משלה. צילום: GettyImages

לא נחה: טיילור סוויפט מפתחת שירות סטרימינג משלה

נשבעים לכם, בסוף עוד נגלה שטיילור סוויפט היא בכלל סופר וומן. הבחורה המוכשרת לא נחה לרגע וכעת מסתמן כי היא הולכת לפתח שירות סטרימינג משלה

זמרת הפופ המצליחה לוקחת את קריירת המוזיקה שלה צעד חד לפני כולם ומתכננת לפתוח אתר סרימינג משלה שייקרא "סוויפטיס". הזמרת האהובה עוד לא הגיבה ולא פירטה על כך יותר מדי. אתר הרכילות, TMZ, מדווח כי האתר הסטרימינג יהיה מיועד למוזיקה של סוויפט בלבד ולא כזה המציע מגוון של אמנים, סגנונות ושירים - כמו שאר האתרים. אך כאמור, הכל עוד נמצא בשלבים ראשונים ולא ניתן לדעת לאן זה יתפתח.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סוויפט ניהלה מאבק לא קטן כבר משנת 2014, בשירות המוזיקה "ספוטיפיי", ופנתה במסמכים רשמיים לבית המשפט כדי לאשר את רצועת הסטריימינג המתוכננת שלה. כעת הזמרת קיבלה תשובה חיובית ואור ירוק להתחלת הפיתוח. אבל כמובן שייקח זמן, עד שהשירות יהפוך לנפוץ ועד שתגדל כמות המשתמשים.

© gettyimages

בנוסף, המקורות מעבר לים מדווחים שעל הפרק יש תכנון נוסף של סוויפט, והוא להציג קו של מוצרי המוזיקה כולל גיטרות, אביזרי גיטרות פלוס סדנאות ופרויקטים חינוכיים. בקיצור, נראה שלזמרת הגדולה מחכה הרבה מאוד עבודה אבל אנחנו בטוחים שהיא תשתלם לה.

 

 

תגובות