#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המבריק והיצירתי של אלון. אינסטגרם

#שווה_לעקוב: הכירו את החשבון המבריק והיצירתי של אלון

כמו בכל שבוע, כך גם השבוע, אנחנו נכיר לכם חשבון אינסטגרם מיוחד. אז למה שווה לעקוב אחריו? רק נציין שמנהל אותו מישהו בשם אלון. אין צורך לדעת את כל שאר הפרטים עליו, התמונות מספיקות

מדי שבוע נמליץ על חשבונות אינסטגרם מושקעים שממש "#שווה_לעקוב" אחריהם, במסגרת הפינה נכיר לכם קצת יותר את האנשים שמאחורי הפילטרים, הלייקים ואלו שעושים את הפיד שלנו למקום הרבה יותר מרהיב.

ההמלצה השבוע היא חשבון האינסטגרם של אלון, לא נוכל להביא לכם פרטים נוספים. חשבון האינסטגרם של אלון הוא אנונימי, אלון מאמין שככה אנשים יוכלו לתת לו על התמונות ביקורת אמיתית ואת הביקורת הזאת אלון מקבל כבר ממעל תשעת האלפים שעוקבים אחריו!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

והשבוע: alon.f

© אינסטגרם

ההמלצה שלנו

תמיד אנחנו אומרים שכזה פיד לא ראיתם, גם הפעם אי אפשר שלא להגיד את זה! זה מתחיל מהרעיונות המבריקים ומסתיים בעריכה מעולה. עמוד שלם של יצירתיות שופעת וכישרון רב. פשוט תראו.

© אינסטגרם

מה זה אינסטגרם בשבילי

תמיד אהבתי ליצור, לצייר, לצלם ולכל דבר בחיי אני מכניס את האומנות. באינסטגרם אני מצליח לשלב בין כל אלו. מבחינתי זו פלטפורמה מצויינת לפרסם את העבודות ולבטא את עצמי.

© אינסטגרם

מה מיוחד באינסטגרם שלי

מה שמיוחד באינסטגרם שלי זה שבכל דבר אני רואה ומוצא את ההומור שבו ומביא את זה לידי ביטוי בתמונות שלי.

© אינסטגרם

האשטאג אהוב

ההאשטאג האהוב עליי הוא #cupofalon שהמצאתי עבור סדרת כוסות הקפה שלי.

© אינסטגרם

התמונה שאני הכי אוהב

הבחירה לא פשוטה בכלל. התמונה של עגבניות השרי מחוטי צמר אחת האהובות עליי. יש קסם בפשטות של הרעיון והביצוע.

© אינסטגרם

תמונה בעלת ערך רגשי

התמונה הראשונה שהעליתי בעלת ערך רגשי עבורי. את מר לואג'י הקטן קיבלתי ברשת מזון מהיר שבמקרה אכלתי וחשבתי לעצמי "מה אעשה עם הפסל הקטן של המשחק הנוסטלגי?". לאחר כמה ימים קניתי משטח לבן וסוכריות ג'לי בלי והתחלתי ליצור, צילמתי, העליתי ומשם הכל התחיל.

© אינסטגרם

מהו התהליך שעוברות התמונות שלי

אין תהליך קבוע. ההשראה, הרעיונות שלי יכולים להגיע מהדברים וברגעים לא צפויים של היומיום. מהרגע שיש לי רעיון אני כותב אותו, לפעמים לוקח לי זמן של עיצוב מוקפד ולפעמים עבודה זריזה. בדרך כלל אני מצלם כמה תמונות. אחר כך יש תמונות שמתפרסמות מיד, יש תמונות שמחכות במגרה לזמן שמרגיש לי נכון לפרסם אותן ויש תמונות שלא יתפרסמו אף פעם.

© אינסטגרם

משמעות תמונת הפרופיל שלי

הפרט היחידי שאני חושף הוא שמי שזה גם הלוגו שלי ותמונת הפרופיל.

© אינסטגרם

חשבון אינסטגרם שאני רוצה לפרגן לו

יש אינסטגרמים מוכשרים שהייתי שמח לפרגן להרבה מהם. אחת היא גילת אורקין שאני מתחבר להומור וליצירתיות  בפיד שלה. אפשר למצוא פורטרטים מפיתות של דמויות מצויירות ואנשי ציבור שמעוררים השראה ותיאבון. @year_of_the_sandwich

@year_of_the_sandwich
@year_of_the_sandwich © אינסטגרם

טיפ ממני

הטיפ שלי זו הקלישאה הכי גדולה שקיימת - תהיו אתם. תיצרו, תצלמו, תערכו את מה שאתם מרגישים, חושבים ואוהבים. תפרסמו רק צילום שאתם שלמים איתו בזמן המתאים לו.

© אינסטגרם

סיכום פרופיל

הסקרנות שיש בפיד הזה היא לא רק מי עומד מאוחוריו אלא גם איך הוא מצליח לחשוב, לצלם ולבצע את כל הרעיונות האלו. כשנכנסים לפיד הזה משהו גורם לך להסתכל על כל התמונות שהוא העלה בלי לפספס אף אחת. אנחנו בטוח נמשיך לעקוב אחריו ובאמת חושבים שגם לכם #שווה_לעקוב אחריו, לא תתאכזבו!

עוד קצת מהפרופיל של אלון

© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם
© אינסטגרם

אם אתם רוצים שגם נמליץ עליכם או על חבר שלכם - תייגו את אחת התמונות שלכם בהאשטאג #שווה_לעקוב ואולי נפרסם אתכם כאן!

תגובות