יצירתי: גוגל משתמשת במשחקים ללמד בטיחות באינטרנט. צילום מסך מיוטיוב

יצירתי: גוגל משתמשת במשחקים ללמד בטיחות באינטרנט

גוגל פיתחה פרויקט חדש בשם "אינטרלאנד" הכולל משחקים שמטרתם לעזור למשתמשי האינטרנט הצעירים להיות זהירים יותר באינטרנט

ככל שכמות המשתמשים באינטרנט וברשתות החברתית עולה, ככה גם כמות התוכנות הזדוניות והחדשות המזויפות עולה. למבוגרים קשה לזהות מה בטוח ומה לא, קל וחומר שלילדים זה הרבה יותר קשה. בעזרת הפרויקט החדש של גוגל, נוצרה תוכנית חדשה המסייעת לצעירים לעשות החלטות חכמות יותר באינטרנט. הפרויקט כולל משחק למידה אינטרנטי לילדים, תוכנית לימודים הכוללת 48 עמודים לבתי ספר ולמורים, וסדרת סרטוני וידיאו להורים בשביל לצפות עם ילדיהם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"אינטרלאנד" כולל ארבעה סוגים של משחקים שונים. הראשון הוא "מגדל האוצר", הנועד לעזור ללמד את משתמשי האינטרנט הצעירים כיצד ליצור סיסמאות חזקות. השני הוא "נהר המציאות", הוא מציג 10 שאלות העוזרות לזהות על מי ועל מה ניתן לסמוך באינטרנט. השלישי הוא "ממלכה אדיבה", נועד בכדי ללמד ילדים להיות נחמדים באינטרנט ולהתנהג בכבוד. הרביעי הוא "הר ערני", הוא מדגיש עד כמה חשוב לשתף מידע רק עם אנשים שאתם סומכים עליהם.

 

המשחקים מאוד מעניינים, כיפים וחוויתים. אך לצערנו סביר להניח שילדים לא יתחילו לשחק במשחקים האלו ביוזמתם ולכן גוגל מקווה שההורים והמורים יעזרו לילדים ויעודדו אותם לשחק בזה. תוכלו להתנסות במשחקים המיוחדים כאן.

תגובות