וואטסאפ מחדשת: פילטרים, אלבומים ותגובות מהירות. צילום: gettyimages

וואטסאפ מחדשת: פילטרים, אלבומים ותגובות מהירות

וואטסאפ, אפלקציית העברת מסרים מובילה, מוציאה עדכון חדש חמוד ויעיל במיוחד. מה חדש בגרסת 2.17.30 של האפליקציה הירוקה?

אם נשאל אתכם באיזו אפליקציה להעברת מסרים אתם משתמשים, רובכם יגידו וואסאטפ. לא כי אין אפשרויות אחרות טובות, אלא כי פשוט האפליקציה נוחה וכולם משתמששים בה. בעדכון חדש שהחברה הוציאה, אתם תוכלו להפוך את השיחה ליותר צבעונית ויותר נוחה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ברור שזה נשמע מוזר במיוחד, אבל השיחות שלכם יהפכו להיות הרבה יותר צבעוניות. מהעדכון החדש, שדרך אגב כבר זמין לאפל, אתם תוכלו לצבוע את התמונות, הגיפים והסרטונים בפילטרים שונים בצורה מהירה ונוחה. בנוסף, אם הייתים באירוע חברתי במיוחד והיה חבר שעשה אתכם המון תמונות וצילם הרבה תמונות שנשלחות אליכם במכה, לא תקבלו מכה חזקה של מיליון תמונות, אל כל התמונות יתקבצו לאלבום נוח.

© shutterstock

בנוסף לשני החידושים האלו, אתם תוכלו מעכשיו להגיב בצורה מהירה יותר לתגובות של אנשים אחרים. אם עד עכשיו היה עליכם ללחוץ לחיצה ארוה ואז ללחוץ על "הגב" או על אייקון כזה או אחר, אתם מעכשיו תוכלו להזיז את התגובה ימינה וזה בעצם קיצור לתגובה מהירה. חוסך למי שרוצה להיות יותר מסודר ויעיל בשיחות שלו ("אמרת לי בסדר על זה שאני מגיע או על זה שאני מביא את רעות?"). 

ללא ספק לא מדובר בעדכון שמשנה לחלוטין את האפליקציה, אבל אנחנו שמחים שבחברה מנסים להפוך את השיחות שלנו עם אנשים לשיחות נוחות ויפות יותר. 

תגובות