סמסונג גלקסי S8: מכשיר מעולה אך עם חסרונות. צילום מסך מיוטיוב

סמסונג גלקסי S8: מכשיר מעולה אך עם חסרונות

לאחר ששמענו רבות על הפיצוצים הרבים של חברת סמסונג, משיקה מכשיר חדש והציפיות שיהיה מושלם ונועז כדי לכסות על הנזקים. הכירו את הגלקסי 8, ביקורת מכשיר

מכשיר הדגל החדש של סמסונג, הגלקסי 8, מכיל בתוכו את כל הפיצ'רים שהיו בנוט 7 ואפילו טיפה יותר. לאחר שימוש ממושך במכשיר, הגענו למסקנות חותכות לגבי המכשיר החדש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המכשיר מצויד במפרט הסטנדרטי לשנת 2017 מה שאומר שמהירות המכשיר היא ברמה הגבוהה ביותר, ובעזרת המעבד החדש שבתוכו המכשיר פחות מתחמם בשימוש אינטנסיבי וזה דבר מעולה. לכן מבחינת המפרט הטכני היבש, אין הרבה מה להגיד. המכשיר מגיע עם חיבור USB-c שבקרוב יהפוך להיות הסטנדרט של המכשירים הדיגיטליים. בנוסף לחיבור הטעינה נמצא חיבור האוזניות שהוא לא מופעל על ידי כרטיס קול משודרג אבל מיועד לחבור אוזניות איכותיות מבית AKG שמגיעות עם המכשיר.

 

המכשיר מביא בשורה עיצובית וזה מרגיש מדהים. גב המכשיר והמסך המעוקלים מקנים לו תחושה של מכשיר דק מן הרגיל בעוד שהוא יותר עבה ממה שהוא מרגיש. המסך ללא קצוות נותן תחושת צפייה שונה אך מדהימה, ונוחות שימוש מהטובות שיש בשוק. בגלל שאין קצוות ניצן להגיע לצדו השני של המסך ללא בעיה עם גודל ידיים ממוצע. להבדיל מהעיצוב, המיקום של טיבעת האצבע לא ממוקם במקום הנכון לפי דעתי, מכיוון שזה גורם ללכלוך עדשת המצלמה בעת חיפוש עיוור של החיישן. כנראה שאחרי שמתרגלים זה הרבה יותר נוח.

עכשיו נעבור לכמה פיצ'רים שמגיעים עם המכשיר: הגלקסי החדש מוגן ממים בתקן IP68 מה שאומר שהמכשיר אמור לשרוד עומק של שני מטרים למשך חצי שעה. בנוסף, ניתן לבטל את נעילת המכשיר בעזרת הקשתית שבעין שלכם.

© צילום מסך מיוטיוב

אי אפשר להתעלם מהחסרונות שבמכשיר: המכשיר מגיע עם מסך וגב זכוכית מסוג גורילה גלאס 5, שאמורים להיות עמידים יותר אך כנראה שלא מספיק – לאחרונה דווחו מקרים רבים של מכשירים שנשברו ממכה קלה ושריטות רבות על מסך המכשיר. בנוסף, דווחו מקרים רבים בהם גוון המסך של הגלקסי 8 היו אדומים בצורה קיצונית. סמסונג טוענת שזאת תקלה בתכנה שתסתדר עם העדכון הבא אבל כרגע זה פוגע בלקוחות רבים.

תגובות