ironSource מציגה: קייטנת תכנות לנוער - והכל בחינם. יחצ ironSource

ironSource מציגה: קייטנת תכנות לנוער - והכל בחינם

אם אתם בכיתה ט'-י"ב ואתם רוצים ללמוד תכנות בחופש הקרוב, זו הקייטנה בשבילכם. הקייטנה תתקיים דרך המחשב במפגשים וירטואלים ולא תצטרכו לשלם עליה שקל. אז איך זה בדיוק עובד?

ironSource, אחת מחברות האינטרנט הגדולות בישראל, מציגה לראשונה קייטנה לבני נוער שרוצים ללמוד תכנות אבל לא רוצים לשלם על כך הרבה מאוד כסף כמו ברוב הקייטנות. בני הנוער יקבלו שיעורים וירטואליים וילמדו תוך התנסות במחשבים הביתיים שלהם. בקייטנה יש דגש על התכנות, ועל האנדרואיד בפרט. אל החניכים הסדירים, יצטרפו מספר חניכים מהפריפריה שילמדו ממשרדיה של החברה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הקייטנה מתקיימת במשך שלושה שבועות וחצי במסגרת שידורים חיים באינטרנט, וכוללת מצגות ושיעורי בית אטראקטיביים. החניכים יוכלו לצפות בשיעורים בכל זמן שירצו, וילוו אותם גם עובדי החברה, ונציגים מ"Android Academy", קהילת מפתחי אנדוראיד בישראל, שיעזרו לחניכים בהבנת החומר ובמטלות. פרויקט הסיום של הקייטנה כולל פיתוח אפליקציה ושיווקה בחנות האפליקציות Google Play.

© יחצ ironSource

ארנון חריש, נשיא חברת ironSource: "אנו רואים בפעילות הזו זכות גדולה וכפולה - מצד אחד לחנוך את הדור הבא של בני הנוער בישראל ולחשוף אותם לעולם הטכנולוגי, ללא כל ידע מוקדם או אמצעים, ובנוסף - להקל על ההורים בתקופת החופש הגדול". שוויו של הקורס עומד על כ- 10,000 ש"ח. תוכנית הקורס נבנתה על ידי מכללת Syntax שמכשירה מתכנתים עם ידע נרחב בזמן קצר יחסית ומעניקה הבנה כוללת של המערכת בכל רחבי הארץ.

הדרישות הן אנגלית בסיסית ומתמטיקה ברמה טובה. הקייטנה תחל בתאריך 16/7/2017 למשך שלושה שבועות וחצי. ניתן להרשם לקייטנה כאן.

תגובות