ביקורת: Lenovo Cube - מחשב שכל גיימר צריך. צילום מסך מיוטיוב

ביקורת: Lenovo Cube - מחשב שכל גיימר צריך

לקחנו לסיקור את מחשב הגיימרים החדש של חברת לנובו, ה- Cube. המחשב בא עם כל מה שגיימר צריך, הוא מביא עוצמה ויכולות מרשימות שכולם היו רוצים. אבל יש בו גם כמה חסרונות

לנובו, חברת טכנולוגיה סינית שמתמחה במכשירים שונים כגון מחשבים, סמארטפונים ומסכים, השיקה לאחרונה מחשב גיימרים חדש ומעוצב בשם Lenovo Cube. זאת כדי לדבר אל קהל הגיימרים שמכוונים מאוד גבוה בדרישותיהם מהמחשבים שלהם, כיוון שמשחקי מחשב דורים מחשבים ברמה מאוד גבוהה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל בעיצוב המרשים, אין ספק שלנובו השקיעו מאמץ וחשיבה רבה מאחורי העיצוב המדהים של המחשב. הוא נמוך יותר ממחשב סטנדרטי, ונותן תחושה של עבודה עוצמתית ומקצועית. יש אורות בצבע אדום שנדלקים ברגע שהמחשב נמצא בפעולה וזה גורם לחווית המשתמש להיות איכותית יותר. בעיצוב יש שימוש בקווים רבים שמתחברים וממשיכים, יוצרים את הכוכב המשולש שכבר זכור לנו מסדרת הלגיון. דבר נוסף הוא שישנה ידית אחיזה בחלקו העליון של המחשב.

© צילום מסך מיוטיוב

המפרט הטכני, כצפוי, מכיל רכיבים איכותיים מאוד. מעבד אינטל Core i7-7700 מרובע ליבות במהירות של 3.6 ג'יגה-הרץ. זיכרון מהיר (RAM) של 32 ג'גיה-בייט, מכובד מאוד ונותן אפשרות לשימוש מהיר מאוד במספר תוכנות במקביל. המחשב מצוייד בשני כוננים קשיחים, אחד מהם הוא מסוג SSD (סוג של כונן שמהיר במיוחד) ובו כחצי טרה-בייט זיכרון, ועוד כונן קשיח רגיל ובו כשני טרה-בייט, המון זיכרון שנותן חופשיות בהורדת תוכנות וקבצים רבים. עם זאת, ניתן למצוא במחשב את אחד מכרטיסי המסך האיכותיים ביותר, ה- GeForce GTX1080 של Nvidia.

חווית השימוש במחשב היא מדהימה. כמה שניות לאחר שהדלקתם אותו, כבר תוכלו לראות את שולחן העבודה, תוכלו להשתמש בכמה תוכנות בו זמנית בלי שהמחשב יתחיל להתעייף, וכרטיס המסך מביא ביצועים טובים מאוד. תוכלו ליהנות משימוש חלק גם במשחקים ברזולוצית 4K. חשוב לזכור שהמחשב הזה מעולה, אבל לא מושלם. כשהוא עובד קשה, המאווררים מתחילים לפעול מאוד חזק וזה גורם לרעש יחסית חזק. דבר נוסף, גיימרים בדרך כלל אוהבים את החופשיות בהחלפת חלקי המחשב אך במחשב הזה אי אפשר להחליף מעבד, וזה יכול להרתיע חלק מהאנשים. אבל בכל מקרה, אתם לא תתאכזבו מהמעבד הקיים.

© צילום מסך מיוטיוב

לסיכום, המחשב מאוד מהיר ונותן תחושת שימוש מדהימה. הוא מעוצב בצורה נפלאה. לפעמים הוא קצת ירעיש לכם, ולא תוכלו להחליף את המעבד, אבל אם אתם רוצים מחשב איכותי, מהיר ומעוצב, אין ספק שהמחשב הזה בשבילכם. המחיר של המחשב נע בין 5,690 ש"ח גרסה הזולה, והמצומצמת ועד ל-8,390 ש"ח לגרסה המלאה והמשודרגת.

תגובות