תמה לה תקופה: השירות Google Drive יוצא לפנסיה. צילום מסך מההכרזה

תמה לה תקופה: השירות Google Drive יוצא לפנסיה

הרבה מאיתנו מעבירים קבצים דרך השירות המיוחד של גוגל, אך בהודעה רשמית שלה כתבה כי השירות בקרוב ייגמר. מה זה אומר על הקבצים ואיך ממשיכים לעבוד עם השירות? כל הפרטים

גוגל יצאה בהודעה רשמית לגבי הענן האלקטרוני שלה והודיעה שב-11 לדצמבר תופסק התמיכה בו, ושנה הבאה ב-18 למרץ הוא ייסגר. האם כל המידע שלכם הולך להימחק? או שמא מדובר ברענון?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© מתוך האתר

ההודעה שהצליחה להפחיד כמות של כ-800 מיליון גולשים, הייתה מבלבלת מאוד ולא מובנת. רבים חשבו שהמידע שלהם הולך להיעלם לנצח וצריך להתחיל להוריד הכל ולהחליף מקום איחסון. קודם כל, כלי האיחסון שנקרא דרייב יישאר כמו שהוא, התוכנה עצמה היא זאת שעברה שינוי. גוגל בעצם פיצלה את התוכנה לשתי תוכנות שונות אחת שנחשבת יותר פרטית; כלומר למחשב האישי שלכם. ואחרת שתחשב יותר עסקית, לחברות, בתי עסק ועוד.

אז איך זה בעצם יעבוד? התוכנה העיסקית שתיקרא "Drive file stream" והיא בעצם תאפשר גישה ישירה מכל מקום לזיכרון, בלי צורך בהורדה למחשב עצמו והזרמת סרטוני וידאו ישירה. המטרה של כל זה היא בעצם שימוש מופחת בזיכרונות של הדיסקים הקשיחים ובעצם לעבור לעבודה שהיא אונליין בענן. במרץ כבר לא יהיה אפר להעלות דברים לדרייב, אלא תהיה האפשרות אך ורק דרך התכנה הזו.

© מתוך האתר

התוכנה הנוספת שנקראת "Backup and Sync" היא בעצם אותה התוכנה כמו דרייב המקורי, פשוט בלי הזרמת סרטוני וידאו וקבצים בזמן אמת (להבדיל מהתוכנה העיסקית). תוכלו להוריד כבר עכשיו את התוכנות החדשות כבר עכשיו.

תגובות