שידור חי משופר: יוטיוב מציגה עדכונים חדשים. צילום מסך מיוטיוב

שידור חי משופר: יוטיוב מציגה עדכונים חדשים

אתר יוטיוב, השייך לגוגל, כל הזמן מנסה להתאים את עצמו לקהל, ולהפוך לנוח ונגיש יותר. כעת הוא משחרר כמה עדכונים חדשים הנוגעים בעיקר לשידורים החיים

חברת יוטיוב פרסמה אמש בבלוג הרשמי על מספר עדכונים חדשים שהיא הוסיפה לאתר כדי להפוך אותו לכיפי יותר ונגיש יותר. העדכון הנוכחי נוגע בעיקר לשידורים החיים שניתן לבצע באמצעות האתר. אחד העדכונים הם שצפייה חוזרת בשידור חיי שהתרחש כבר, תכלול גם צפייה בהודעות שנשלחות בצ'אט הצופים בתזמון המדוייק שבו הם שלחו את ההודעה כאשר השידור החיי התקיים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר תשע שנים שיוטיוב תומכת בהוספת כתוביות הנוצרות באופן אוטומטי. מיליארד סרטונים כבר ניתנים לצפייה עם כתוביות אוטומטיות של יוטיוב. כעת, גם השידורים החיים יהיו עם כתוביות אוטומטיות, זאת כדי להנגיש את השידורים החיים לכמה שיותר אנשים, גם אלה שלא מסוגלים לשמוע את הנאמר ובכל זאת רוצים לצפות ולהבין.

© צילום מסך מיוטיוב

עם זאת, ישנם מספר שדרוגים מצד אלה שעושים את השידור החיי. לדוגמה, הוספת מיקום לשידור החיי. כך הצופים יוכלו לחפש שידורים חיים באזור שלהם או באזור מסוים ולראות את השידור החיי. ניתן כעת גם להוסיף מיקום לסרטונים רגילים שאינם שידורים חיים. למנוע החיפוש מתווסף חיפוש על ידי מיקום ובכך הגולשים יוכלו לחפש סרטונים לפי מיקום.

 

 
תגובות