שליטה טובה יותר: יוטיוב מביאה עדכון חדש שטוב לכולנו. צילום מסך מיוטיוב

שליטה טובה יותר: יוטיוב מביאה עדכון חדש שטוב לכולנו

יוטיוב שחררה עדכון חדש שנותן לכם הרבה יותר שליטה על הגלישה שלכם. מעכשיו תוכלו לראות כמה זמן אתם מבזבזים על היוטיוב ועוד אפשרויות נוספות

יוטיוב רוצה לעזור לכם להיות בשליטה טובה יותר על השימוש שלכם באתר. מהיום, יצטרף דף חדש לתפריט בשם "משך צפייה" שיעזור לכם לנהל את החוויה שלכם ביוטיוב. רשתות חברתיות נוספות מתחילות לתת למשתמשים מודעות על הגלישה שלהם. בין האפשרויות החדשות תמצאו תיעוד של הזמן שאותו בזבזתם ביוטיוב וכלים נוספים של שליטה ביוטיוב שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז קודם כל, אתם תראו בתחילת העמוד את הזמן הייתם ביוטיוב היום, אתמול, בשבוע האחרון וממוצע יומי. זה נותן כדי שתוכלו להבין בערך מה המצב שלכם, וכדי שתוכלו להשוות את זה לכמות הזמן שהייתם רוצים לבזבז ביוטיוב, או לאנשים אחרים. פעולה נוספת שיש שם היא תזכורת שתופיע לכם כל זמן מסוים שמיועדת להזכיר לכם לקחת הפסקה. אם כבר מאוחר בלילה ויש לכם נטייה להישאב לתוך הלילה עם היוטיוב, כעת תוכלו שהוא יזכיר לכם לעצור לאחר זמן מסוים שתגדירו מראש. ברגע שתגיעו למגבלה שהגדרתם, הסרטון ייעצר ותופיע לכם הודעה "הצפייה שלך נמשכת כבר [מספר הדקות שהגדרתם] דקות. אפשר לשנות או לכבות את התזכורת הזו בהגדרות".

© צילום מסך

עוד אפשרות שהתווספה שם היא האפשרות לבטל את ההפעלה האוטומטית של הסרטון הבא ברגע שהסרטון הנוכחי נגמר. כשהעדכון יצא בשנת 2015 הרבה גולשים התלוננו שיוטיוב עוברת מהר לסרטון הבא וזה מקשה על הצפייה. כעת תוכלו פשוט לבטל את זה. אפשרות נוספת היא לקבל תקציר מתוזמן. במקום שתשלח לכם התראה בכל פעם שסרטון עולה, תוכלו לקבל תקציר של כל הסרטונים בשעה מסוימת שתקבעו באופן קבוע. תוכלו גם לגרום להתראות להיות שקטות בשעות מסוימות ביממה.

תגובות