ה-"בלאק פריידי" כאן: כך תקנו בצורה חכמה באינטרנט. יחצ

ה-"בלאק פריידי" כאן: כך תקנו בצורה חכמה באינטרנט

כבכל שנה מגיע חג הקניות הענק "בלאק פריידי" וכולם רצים לקנות בכל רחבי האינטרנט, אבל יש כמה דברים שחשוב לזכור. הבאנו לכם את הטיפים הכי חשובים

בלאק פריידיי כבר כאן, וכדי לקבל אותו כמו שצריך, החלטנו לאסוף עבורכם כמה טיפים לקנייה באינטרנט. אז לפני שאתם קונים שמלה חדשה באתר קניות, או אולי איזה ארנק ב-70 אחוז הנחה, חשוב שתדעו כיצד לנצל את המיטב מתקופת ההנחות, ולא לתת להם לנצל אתכם ואת הכסף שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אל תבצעו רכישה בזמן שאתם גולשים ברשתות Wi-Fi ציבוריות

אם תבצעו קנייה דרך רשת וויפי ציבורית זה עלול לאפשר להוציא את המידע הרגיש שלכם ולנצל אותו, כגון אימייל, מספר כרטיס אשראי וכדומה. אז כדי להמנע מכך, תגלשו דרך החבילה הסלולרית שלכם או רשת ביתית.

השתמשו בכרטיס אשראי או פייפאל

כך, אם יהיו בעיות, תוכלו לקבל את הכסף בחזרה. חברות האשראי מספקות לכם הגנה במצב שבו היתה בעיה בקנייה. אם תעבירו כסף בהעברה בנקאית, הכסף שלכם לא מוגן ולא תקבלו פיצוי במקרה של בעיה כזאת או אחרת. אפשרות בטוחה נוספת היא פייפאל.

© צילום: Fotolia

היזהרו ממיילים חשודים

הונאה באה בכל מיני צורות, ואחת מהן היא מיילים חשודים, שמטרתם לגרום לכם לחשוף מידע סודי שניתן להשתמש בו כדי לנצל ולפגוע בכם, או להוריד תוכנה זדונית למחשב. בתקופה כזו שבה מבצעים הרבה קניות באינטרנט קל יותר לעבוד על אנשים באמצעות אתרי פישינג. אתרים אלו מדמים חברות רשמיות אבל הם בעצם מתחזים שרק רוצים לדעת מה מספר כרטיס השראי שלכם או כל מידע אחר.

ודאו שהאתר שממנו אתם רוכשים הוא אתר מאובטח

לצד כתובת האינטרנט של אתר מאובטח יופיע סימן של מנעול. באתרים מזויפים או לא מאובטחים כמו שצריך לא תמצאו את הסימן הזה. אתר לא מאובטח הוא פשוט יותר לפריצה וכך הנתונים שלכם חשופים יותר.

דמי משלוח

שימו לב לדמי המשלוח. הם לא נכללים בדרך כלל במחיר והם יכולים להקפיץ אותו מאוד. הכי טוב זה משלוח חינם, אבל אין בעיה לשלם מעט על משלוח אם זה עדיין יוצא משתלם בהשוואה לארץ. משלוחים מארצות הברית הם יקרים במיוחד, אל תפלו בפח הזה ותבדקו טוב טוב את המחיר הסופי.

© צילום מסך מיוטיוב

דירוגי גולשים

ברוב האתרים יש אפשרות לדרג את המוכרים והמוצרים. חשוב לראות שהמוכר מדורג גבוה וכן גם המוצר. הגושלים הם בדיוק כמוכם, רק כאלה שכבר קיבלו את המוצר. תקשיבו להם, הם יודעים מה הם אומרים.

 

איזו מידה תתאים לי?

בכל אתר שמכבד את עצמו תוכלו לראות מדריך קטן על המידות וכיצד תבחרו את המידה שמתאימה לכם. לגלות אחר כך שהבגד שהזמנתם קטן או גדול זה לא נעים בכלל, במיוחד אם מזמינים כמויות של בגדים, אז תקדישו לזה שלוש דקות ותודאו שאתם עם המידה הנכונה.

 
תגובות