דומיין בעברית.קום: כתובות URL יתחילו להיות גם בעברית. צילום: Fotolia

דומיין בעברית.קום: כתובות URL יתחילו להיות גם בעברית

חדשות משמחות למדינה הקטנה שלנו. בימים אלה ניתן לקנות דומיינים כחול לבן בשפה העברית, וכבר חברות רבות שיריינו את החברה שלהם. כל הפרטים

חברת דומיין דה נט, חברה מורשית לרישום כתובות דומיין של Verisign (מפעילת הסיומת .com), מאפשרת בימים אלה לרכוש דומיין בשפה העברית. הוא יהיה נגיש בכל דפדפן או מערכת אינטרנט ומתואם עם מנועי החיפוש. כבר לפני שלושה חודשים החברה פנתה לחברות גדולות ומוכרות כדי שיוכלו לשריין את השם הרשמי שלהם, וכעת היא פונה לציבור הרחב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

בין כ-3,000 שמות הדומיין שכבר נרשמו אפשר למצוא את סלקום.קום, בזק.קום, פלאפון.קום ורבים אחרים, אתם מוזמנים לנסות לכתוב אותם כבר עכשיו בשורת ה-URL, ולראות שהם עובדים. לא כולם חייבים לשנות את הדומיין שלהם לעברית, פשוט להוסיף הפניה מדומיין זהה בעברית שיעביר ישירות לאתר שלהם.

© צילום מסך מיוטיוב

יואב קרן, מנכ"ל דומיין דה נט מציין כי "היתרונות של דומיין בעברית רבים, כולל יתרונות פרסומיים ושיווקיים, המסייעים במיתוג החברות הפונות לקהל יעד דובר עברית, בשפתו הטבעית. דומיין בעברית מאפשר שימוש בשם המותג בעברית כפי שהוא, ללא עיוותים, מצמצם את הצורך בחיפוש (כאשר במנועי החיפוש קשה מאוד לשלוט בתוצאות המוצגות וכך הגולשים עלולים להיחשף למתחרים ולפרסומות אחרות), יוצר עקביות בשפת ההקלדה, כמו גם זכירות קלה יותר לשם האתר ואפשרות להגיע אליו ישירות".

תגובות