לא נחים לרגע: הצעד החדש של חברת המחשבים אסוס. ASUS

לא נחים לרגע: הצעד החדש של חברת המחשבים אסוס

אסוס מכריזה על שיתוף פעולה מפתיע עם חברת טכנולוגיה ישראלית לקראת ייצור מחשבי גיימינג נייחים חדשים

רק לפני כמה שבועות פרסמנו על ליין מחשבים חדש שענקית הטכנולוגיה אסוס תשיק בקרוב ואילו עכשיו, אסוס נוקטת בצעד חדש ומפתיע ומכריזה על שיתוף פעולה עם רשת מוצרי החשמל "מחסני חשמל" והופכת אותה לספק הרשמי של אסוס בישראל של רכיבי מחשבי הגיימינג הנייחים. במסגרת שיתוף הפעולה, אסוס שלחה נציגים מהחברה שיעבדו צמוד עם עובדי "מחסני חשמל" על מנת להכשיר אותם למלאכה וביחד ייצרו רכיבי חומרה למחשבי הגיימינג הנייחים הבאים של אסוס.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כבר בשבוע הקרוב שיתוף הפעולה ייצא לפועל כאשר רשת מחסני חשמל תרכיב כ-17 צורות ומודלים שונים של מחשבים נייחים חדשים אותם קיבלה אסוס מקהילות גיימרים שלקחו חלק פעיל בשיתוף הפעולה החדש. במידה והמודלים הקיימים לא עונים לדרישותיכם ושימושכם, רשת מחסני חשמל עמלו על פיצ'ר ייחודי באתר החברה שבו ניתן יהיה להתאים אישית מחשב נייח (Powered By Asus - PBA) אשר מתאים לצרכיכם ותוך כ-72 שעות המחשב יהיה מוכן למשלוח עד הבית או לאיסוף עצמי באחד מסניפי הרשת.

© ASUS

מחסני חשמל כבר הכריזה בעבר כי ברצונה להשתלב בשוק הגיימינג ואכן עושה מאמצים רבים כדי להיכנס לתחום זה, החל משיתוף פעולה עם ערוצי גיימינג פופולאריים ועד פתיחת סניף חדש של החברה שיתמקד בעיקר במכירת מוצרי גיימינג.

אין לדעת אם מהלך זה אכן יגרום לשגשוג שני הצדדים או שמא מדובר רק במהלך אסטרטגי שיווקי על מנת להעלות את התודעה הציבורית של שתי החברות, אך על פניו נראה שייצור מקומי אתני יכול רק לקדם אותנו צעד נוסף לעתיד הקדמה הטכנולוגי כחברה ישראלית.

© ASUS

המחשבים החדשים יועמדו למכירה גם כבודדים וגם כחלק מחבילה התכיל את מגוון מוצרי ASUS בעלות הנעה בין 2,999 שקלים לבין סכום לא מבוטל של כ-23,000 שקלים במגוון סניפי "מחסני חשמל" ברחבי הארץ.




תגיות
תגובות