התחזה לנערה באמצעות הפילטר של סנאפצ'אט כדי לעצור פדופיל. צילום מסך מטוויטר וסנאפצ'אט

התחזה לנערה באמצעות הפילטר של סנאפצ'אט כדי לעצור פדופיל

אית'ן בן ה-20 הפך לגיבור היום ברשת החברתית לאחר שסייע בהסגרת שוטר פדופיל שהיה מואשם בעבירות פשע בקטינים. הדרך היצירתית בה עשה זאת, הוא השתמש בפילטר "מחליף מין" באפליקציית סנאפצ'אט שגרם לו להיראות כמו קטינה בת 16 וכך פיתה את הפדופיל והוביל למעצרו

אמנם רוב העולם כבר עזב את מחנה סנאצפצ'ט לטובת האינסטגרם עם השקת פורמט הסטורי שלהם, אך נראה כי הפילטרים היצרתיים של הרשת החברתית הצהובה עדיין מועילים, בעיקר במקרה הזה. לאחרונה השיקה הרשת החברתית פילטר שמחליף את מינו של המשתמש וגורם לו להראות כאישה. אית'ן, ששם המשפחה שלו לא נחשף, השתמש בפילטר הזה על מנת ללכוד פדופיל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קצין המשטרה רוברט דייוויס בן ה-40 הוצא השבוע לחופשה ללא תשלום לאחר האשמות שקיים עם קטינים עבירות פשע דרך הרשתות החברתיות. מי שאימת את האשמות והביא למעצרו היה זה סטודנט קולג' בשם אית'ן שעזר בתהליך. אית'ן בן ה-20, השתמש בפילטר מחליף המין של סנאפצ'אט שגרם לו להיראות כמו קטינה, פתח פרופיל פיקטיבי תחת השם "אסתר" וטען שהוא בת 16. לאחר מכן פנה דרך החשבון של אסתר אל דייוויס והתחיל לצ'וטט איתו בצ'אט הפרטי של האפליקציה החברתית. לאחר שהיו לאית'ן מספיק ראיות בשיחה שלהם המעידים על פועלתו הלא חוקית של הפדופיל, שלח אית'ן צילומי מסך מהשיחה לתחנת המשטרה המקומית בקליפורניה.

הראיות מהשיחה הובילו למעצרו של השוטר שהודח זמנית מתפקידו עד לתחילת ההליכים המשפטיים. בראיון לאחר המקרה סיפר אית'ן כי חברתו הטובה הוטרדה בעבר על ידי פדופיל, המקרה הטרגי שלה גרם לו להתחיל 'לצוד' פדופילים דרך הרשת מאז אותו מקרה. מחברת סנאפצ'אט לא נמסרה תגובה למקרה.

 

 
תגובות