עדכון: פתיחת צ'ט קבוצתי באמצעות סטורי באינסטגרם . צילום מסך מיוטיוב

עדכון: פתיחת צ'ט קבוצתי באמצעות סטורי באינסטגרם

נמאס לכם להתעסק שעות באיסוף אנשים לצ'ט קבוצתי? אינסטגרם יוצאת בצעד חדש ומשיקה סטיקר חדש שיעשה זאת בשבילכם. רק תוסיפו אותו לסטורי

אינסטגרם היא אחת מן הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר כיום. מאחר ותפקידה לשמור על מעמדה ולא לנוח על זרי הדפנה בזמן שכל יום קמות להן אפליקציות חדשות שעלולות לאיים על מעמדה, ממשיכה אינסטגרם לעבוד על פיתוחים ופיצ'רים חדשים. כעת משיקה אינסטגרם סטיקר חדש: הזמנה לשיחת צ'ט קבוצתית אשר מאפשרת את הצטרפותם של הצופים לצ'ט קבוצתי ביחד עם החשבון המפרסם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כמו כן, לא כל מי שיבקש להצטרף לצ'ט הקבוצתי אכן ייכנס לשם. בכוחו של החשבון המפרסם ("המזמין") לשלוט על הנכנסים לצ'ט הקבוצתי ולברור את המצטרפים מה שמתנה את הצטרפות הצופים באישורו הבלעדי של המזמין. היכולת לברור את המשתתפים בצ'ט הינה מעלה חיובית. תארו לכם מצב שבו תהיו עם מאות או אלפי אנשים בצ'ט קבוצתי אחד כאשר מעל למחיצתם אינכם מכירים כלל. יכולת הבחירה הופכת את הפיצ'ר לבטוח יותר ואף מגנה על פרטיות המשתמשים.

העדכון ככל הנראה מיועד בעיקר למשתמשים שהעוקבים שלהם הם חברים אמיתיים שלהם. כלומר, משתמשים פרטיים. קשה לראות כיצד משפיעי רשת ישתמשו באפשרות החדשה. שיחה המונית עם מעריצים יכולה להיות סיפור לא פשוט, חוץ מזה שצריך לאשר אחד אחד.

תגובות