עם חידושים והפתעות: סיכום "פורום דל טכנולוגיות 2019". צילום: יובל שיפמן

עם חידושים והפתעות: סיכום "פורום דל טכנולוגיות 2019"

גם השנה חברת דל טכנולוגיות מקיימת כנס רשמי בישראל. הוא נחשב לכנס החברה השני בגודלו בעולם, וכלל אלפי נציגי לקוחות החברה ושותפים. סיכום

חברת דל טכנולוגיות קיימה אתמול בתל אביב את הפורום השנתי שלה, שמאגד אלפי נציגים של חברות ששמורות על שיתוף פעולה עם חברת הענק. הכנס מתקיים בכ-70 מדינות בעולם, כאשר הכנס הישראלי הוא השני בגודלו אחרי ארצות הברית. באירוע נכחו בכירי הנהלת החברה באירופה ובארה"ב, ביניהם קארן קווינטוס, סגנית נשיא ו- Chief Customer Officer בדל טכנולוגיות העולמית ופטרישה פלוריסי, סגנית נשיא ומנהלת טכנית ראשית גלובלית של ארגון המכירות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האירוע כלל מספר מוקדים. הייתה מליאה של אלפי המשתתפים, בו דיברו הבכירים והציגו את הקידמה הטכנולוגית שחברת דל מציעה לעולם ולשותפים. עלו גם נציגים של חברות נוספות כמו אינטל, מיקרוסופט וכלל ביטוח שהמחישו את שיתופי הפעולה. הייתה תערוכה מרכזית שבה ניתן להסתובב בין עמדות ולהתנסות במגוון טכנולוגיות חדשות במגוון רחב של תחומים. דל רצתה להעביר לכל אותן חברות את מגוון התחומים שבהם היא נוגעת, והעובדה שהיא מציעה את כולם כשיתוף פעולה עם החברות.

© צילום: ינאי רובחה
ec6a7c065376e
© צילום: יובל שיפמן

ליאור פוני, מנכ"ל דל טכנולוגיות ישראל פתח את הכנס ואמר: "התעשייה מדברת כבר זמן רב על הטרנספורמציה הדיגיטלית ומתכננת את היישום שלו. אנו רואים התקדמות משמעותית בארגונים רבים, ומאמינים כי יש משקל רב לבחירת השותף הנכון שמכוון ופותר בעיות". קארן קווינטוס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת תחום הלקוחות בדל טכנולוגיות העולמית הוסיפה כי "הדאטה חשובה לעתיד הטכנולוגי של כולנו. אם נדע להפיק ערך מהנתונים, אשר נאספים בכמויות עצומות, נשתפר- כיחידים וכארגונים" והדגישה שישראל מאוד חשובה לחברת דל העולמית.

בתערוכה אפשר היה למצוא מוצרי מציאות מדומה ורבודה, טכנולוגיות אחסון, גיבוי, ניהול ואבטחת מידע וסייבר, מוצרים לייעול עבודה גם נייחים וגם ניידים ועוד. הוצגו גם מחשבים של דל, ביניהם לפטופ הגיימינג Alienware Area-51m, בעל מעבד אינטל Core i9, מסך 17 אינץ', מערכת קירור משופרת ועוד. בתערוכה השתתף גם מיזם City Zone שמאפשר ניסויים טכנולוגים שרלוונטים לעיר חכמה, בשיתוף עם עיריית תל אביב, פארק עתידים תל אביב ואוניברסיטת ת"א.

קארן קווינטוס
קארן קווינטוס © צילום: יובל שיפמן
© צילום: יובל שיפמן
תגובות