פייסבוק עובדת על אפליקציית מסרים חדשה. צילום: gettyimges.ILCarl Court

פייסבוק עובדת על אפליקציית מסרים חדשה

עם Threads משתמשים יוכלו לשתף הרבה יותר עם חבריהם הקרובים - החל ממיקום אוטומטי ועד למצב הסוללה. האפליקציה אמורה ללוות את אינסטגרם הפופולרית ולחסל סופית את סנאפצ'ט המתחרה

אם זו עומדת להיות ההתמכרות החדשה מבית פייסבוק? לפי דיווח של The Verge, ענקית הטכנולוגיה בודקת בימים אלה אפליקציית מסרים חדשה בשם Threads ("שרשורים" בתרגום חופשי), שתלווה את אינסטגרם ותחליף למעשה את "דיירקט" - שנסגרה לפני מספר חודשים. האפליקציה מבטיחה לאפשר שיתוף אינטימי יותר בין משתמשים לבין חבריהם הקרובים. עדיין לא ברור מתי האפליקציה תושק, אולם נראה שזו הסנונית הראשונה במודל המסרים החדש והפרטי שמארק צוקרברג התייחס אליו בכנס המפתחים האחרון של פייסבוק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

האפליקציה החדשה נמצאת על פי הדיווח בשלבי בדיקות פנימיים בחברה, אולם מאינסטגרם סרבו לאשר את הידיעה. היא תאפשר שיתוף אוטומטי של מיקומים מדוייקים, שיתוף מצב סוללה עדכני, וכן העברת הודעות מסוגננות על פי הכלים של אינסטגרם - עם פילטרים, מדבקות, הודעות טקסט וגם שיחות וידיאו. אם תצא לפועל, היא עשויה לחסל סופית את המתחרה - סנאפצ'ט, שמבוססת על שיתוף אינטימי של סטוריז, סרטונים והודעות שנמחקות לאחר הצפייה.

 

© צילום: Fotolia
רק לפני ארבעה חודשים חיסלה אינסטגרם את אפליקציית המסרים הנפרדת שלה - דיירקט, שהייתה בעבודה במשך שנתיים. בפייסבוק קיוו שכמו עם מסנג'ר, משתמשים יתרגלו לרעיון של שתי אפליקציות נפרדות, אבל התבדו: משתמשים לא אהבו לדלג בין האפליקציות לצורך שליחת הודעות פרטיות באינסטגרם ודיירקט חוסלה. למרות זאת, בפייסבוק לא ויתרו על הרעיון של שיתוף אינטימי יותר בין חברים באמצעות אפליקציה ייעודית, וכמו עם פיצ'ר הסטוריז, גם כאן הם נושאים עיניים לסנאפצ'ט המתחרה שמצליחה להחזיק משתמשים לאורך הרבה יותר זמן בתוך האפליקציה בהשוואה לאינסטגרם.
תגובות