דברים מוזרים: בקרוב גם לקהל הגיימרים. צילום מסך מיוטיוב

דברים מוזרים: בקרוב גם לקהל הגיימרים

סדרת האימה המצליחה מבית נטפליקס, "דברים מוזרים", חוצה את גבולות הטלוויזיה ומשתפת פעולה עם משחק האימה הפופולארי Dead by Daylight כהרחבה חדשה אשר צפויה לצאת במהלך חודש ספטמבר

אם הינכם גיימרים מושבעים, ודאי קרה לכם כי בשעה שצפיתם בסרט או סדרה כלשהי, חשבתם לעצמכם "הלוואי והיה יוצא משחק מחשב המבוסס על הסרט הזה", בעוד כי לרוב מחשבה זו נשארת רק בגדר מחשבה, מעטים התכנים אשר אכן פורצים את גבולות מסך הטלוויזיה ומגיעים גם לפלטפורמות המשחק השונות. שלשום (ו') פרסם עמוד היוטיוב הרשמי של משחק האימה Dead by Daylight טריילר לעדכון החדש אשר מביא עמו את אחת מן הסדרות האהובות ביותר בכל הזמנים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אין ספק כי בחודשים האחרונים, שררה על נטפליקס תחושה של אופוריה עקב הצלחתה של העונה השלישית של סדרת האימה, "דברים מוזרים", אשר סחפה אחריה מיליוני מעריצים מכל רחבי העולם. בעוד כי נראה היה כי תחושה זו עמדה להתפוגג, לפחות עד עליית העונה הרביעית, הוכרז על שיתוף פעולה לא צפוי של הסדרה יחד עם משחק האימה Dead by Daylight אשר כחלק מעדכונו החדש, ישוחרר פרק חדש במשחק שיכלול את עלילת העונה השלישית של הסדרה, יחד עם שתיים מדמויותיה, הלוא הן ננסי ווילר וסטיב הרינגטון, והמפלצת המזוויעה האהובה על כולם - הדמוגורגון. בפרק זה תוכלו לבחור את הצד אשר לצדו תרצו להילחם - לצד הדמוגורגון או לצד ננסי וסטיב. אם תבחרו לשחק כדמוגורגון, מטרתכם תהיה לתפוס את ננסי וסטיב וההפך, אילו תבחרו לשחק כננסי או כסטיב, מטרתכם תהיה להתחמק מהדמוגורגון ולהישאר בחיים. 

 

Dead by Daylight הוא משחק אימה מרובה משתתפים אשר מכיל פרקי אימה שונים - כל אחד בנושא אחר, כאשר משתתף אחד משחק כדמות "הרוצח" ואילו שאר המשתתפים בתור "השורדים". ההרחבה למשחק, שכאמור תכיל את עלילת "דברים מוזרים" תהיה זמינה לרכישה במהלך חודש ספטמבר ועלותה עדיין לא פורסמה. כמו כן, אם אין ברשותכם את המשחק, על מנת לרכוש את ההרחבה החדש, תהיו חייבים גם לרכושו דרך הסטים, לשחקני המחשב, או דרך חנויות הקונסולות הרשמיות של אקס-בוקס ופלייסטיישן. 

 
תגובות