קלללל: סטטיק יוצא לדרך עצמאית ומשיק ערוץ יוטיוב חדש. צילום מסך מיוטיוב

קלללל: סטטיק יוצא לדרך עצמאית ומשיק ערוץ יוטיוב חדש

סטטיק יוצא לדרך חדשה והפעם בלי השותף המוזיקלי שלו- בן אל תבורי. הכוכב האהוב ישיק ערוץ יוטיוב חדש שיוקדש כולו לגיימינג אבל גם למען מטרה טובה וחשובה

סטטיק הוא אחד המיוצרים, האמנים והזמרים היותר מצליחים בישראל. ביחד עם שותפו המוזיקלי, בן אל תבורי, הוא כבש כמעט כל במה ויעד מוזיקלי אפשרי. כעת, הוא עושה צעד מפתיע והפעם הוא עושה אותו לבד וללא בן אל תבורי. ובוחר להוסיף עוד טייטל לרשימה הארוכה שלו - יוטיובר. 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

מי שעוקב (ובנינו, מי לא עוקב?) אחרי סטטיק באינסטגרם יודע שגיימינג זה חלק מאוד מרכזי בחיים שלו ולכן החליט הכוכב להשיק ערוץ יוטיוב שיוקדש כולו לגיימינג. בסרטון ההסבר שהעלה הזמר לערוץ היוטיוב החדש, שעונה לשם "Buzzer", הוא מסביר כי הערוץ יכלול לייבים שונים של משחקים כמו "פורטנייט" ו"מיינקראפט" וסרטונים נוספים בהם יארח הכוכב את ה"סקוואד" שלו, חברים מפורסמים ויוטיוברים מוכרים. בנוסך ייערכו הגרלות שוות במיוחד - כך הוא מבטיח!

 

בנוסף הסביר הכוכב כי לערוץ הגיימינג יש גם מטרה טובה וחשובה. כל התרומות והרווחים מערוץ היוטיוב יילכו לעמותה או ארגון אותם יבחרו הגולשים ביחד עם הזמר המצליח, כאשר העמותה הראשונה שנבחרה על ידי סטטיק היא עמותת "גדולים מהחיים".

אז אחרי כל סרטון ההקדמה הזה, כל מה שנותר לנו הוא לעשות לסטטיק לייק וסאב ולצפות להשקה הרשמית עם שידור הלייב שיתרחש מחר (יום רביעי) בשעה 13:00 

 

 

 
תגיות
תגובות