בקרוב אצלנו? שירות המתנות החדש של Google Play. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב אצלנו? שירות המתנות החדש של Google Play

לאחרונה הכריזה גוגל כי שירות המתנות החדש שלה יושק באופן רשמי ברחבי ארצות הברית במדינות נבחרות. במסגרת השירות החדש, יוכלו המשתמשים לצבור נקודות על ידי רכישת תכנים בחנות האפליקיות ולממש אותם למתנות שונות

אחת מהתחושות היותר מספקות בזמן שימוש בשירות כלשהו, היא התחושה שעושים משהו בשביל מטרה כלשהי, שיש לאן לשאוף ושלבסוף המאמץ משתלם. לפני זמן רב, הכריזה גוגל כי תשלב בחנות האפליקציות שירות בו יוכלו המשתמשים לצבור נקודות אותם יוכלו לממש להטבות שונות. לאחר הצלחת השירות ביפן וקוריאה, מפרסמת כעת גוגל פרטים נוספים אודותיו ומשיקה אותו באופן רשמי בארצות הברית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במסגרת שירות המתנות שיקרא Google Play Points, המשתמשים יקבלו נקודות עבור כל רכישה שיבצעו בחנות האפליקציות. כמו כן, המידע החדש שנוסף הוא שניתן יהיה לצבור נקודות גם על ידי הורדת משחקים ותוכנות חינמיים אשר נבחרו על ידי גוגל. את הנקודות שנצברו ניתן יהיה לממש במספר דרכים: לרכישות תוך-תוכניות של משחקים או אפליקציות, המרתם ל-Google Credits בהם ניתן להשתמש לרכישת אפליקציות בתשלום, או אפילו תרומת הנקודות שיומרו לכסף עבור ארגוני צדקה נבחרים. בשירות ישנן ארבע דרגות של משתמשים: ברונזה, כסף, זהב ופלאטינום כאשר ככל שאתם צוברים יותר נקודות ואתם מבצעים יותר רכישות, אתם מתקדמים בסולם הדרגות ונפתחות עבורכם הטבות חדשות.

Google Play Points
Google Play Points © צילום מסך מיוטיוב

למרות כי השירות זמין כעת רק ברחבי ארצות הברית, העובדה כי גוגל החליטה לסיים את תקופת ההרצה הממושכת ברחבי יפן ודרום-קוריאה נותנת לנו תקווה כי בהמשך השנה יושק השירות גם בארצנו. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון כי במידה ותקופת ההרצה בארצות הברית לא תענה על ציופותיה של גוגל, קיים הסיכוי כי נוכל לצפות בשירות מהצד אך לא לקחת בו חלק כלל. 

 
תגובות