ספוטיפיי טו גו: השירות חדש של ספוטיפיי עבור נסיעות. צילום מסך

ספוטיפיי טו גו: השירות חדש של ספוטיפיי עבור נסיעות

שירות הזרמת השמע הפופולארי ספוטיפיי, השיק בסוף השבוע אתר חדש אשר יוצר פלייליסטים עבור נסיעות ארוכות ומתאים אותם עבור המשתמשים על ידי חמש שאלות פשוטות

מעבר לשימוש הנפוץ בספוטיפיי עבור התעמלות או למידה, אחד מהשימושים הנפוצים ביותר הוא האזנה למוזיקה תוך כדי נסיעה, במיוחד בזמן נסיעה ארוכה. אם תמיד טרם התחלת הטיול תמיד יש את האחראי להכין פלייליסט על מנת להעביר את הנסיעה בהוואי ובכיף, כעת ספוטיפיי פוטרת אותנו גם מתפקיד זה ומשיקה כלי חדש בדפדפן שמתאים פלייליסטים עבור הנסיעה.  

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הכלי החדש מתאפשר דרך הדפדפן ושמו Soundtrack your Ride. לאחר התחברות לחשבון הספוטיפיי, ניתן למעשה לבחור את נקודת המוצא של הטיול ונקודת היעד ובכך לחשב את זמן הנסיעה, אולם כלי זה אינו פועל כראוי בישראל. דרך נוספת היא לכוון את אורך הנסיעה ידני. לאחר כוונון הנסיעה עומד בפנינו שאלון קטן בן 5 שאלות שמטרתו להתאים עבורנו את הפלייליסט באופן המדויק ביותר כמו עם מי אנו נוסעים ומה הז'אנר האהוב עלינו.   

Soundtrack your Ride
Soundtrack your Ride © צילום מסך

בשל הסיבה כי הכלי בן יומיים בלבד, הוא עמוס בתקלות ובאגים. ראשית והחשוב ביותר שטרם ידוע אם זה אכן באג, הוא חוסר היכולת להשתמש בחישוב אורך הנסיעה בישראל. בנוסף, בסוף השאלון, לאחר יצירת הפלייליסט, מקבלים מסך המצביע על כך שנעשתה תקלה, למרות שעדיין ניתן לראות הפלייליסט שנוצר באפליקציה. ספוטיפיי השיקה כלי זה די במפתיע, אך נותר רק לקוות כי הוא יביא עמו פיצ'רים נוספים שאכן מצדיקים את השימוש בו.

 
תגובות