קארדי בי העלתה סטורי עירום ואינסטגרם סירבה להסיר. צילום: gettyimages_IL/Rich Fury

קארדי בי העלתה סטורי עירום ואינסטגרם סירבה להסיר

הכוכבת הבינלאומית העלתה שורה של סטוריז המציגים תוכן מיני בוטה ובלתי ראוי לצפייה של קטינים, אך למרות דיווחי הגולשים, אינסטגרם לא מצאו אותו כבעייתי או פוגעני וסירבו להסירו

הזמרת והראפרית הבינלאומית, קארדי בי, מנהלת חשבון אינסטגרם לו יש קרוב ל-60 מיליון עוקבים. הזמרת ידועה לא רק בזכות המוזיקה שלה, אלא גם בעקבות פליטות הפה שלה, הסגנון פרובוקטיבי והתנהגותה השנויה במחלוקת - אך האם הפעם היא עברה את הגבול בסדרת סטוריז שהיא פרסמה?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אתמול (א') העלתה הזמרת רצף של סטוריז שתיעדו ללא כל פילטרים את הבילוי של הכוכבת במועדון חשפנות. מעבר לריקודים המיניים והישבנים חשופים, שלמרות שהם שנויים במחלוקת עדיין מתקבלים ביותר הבנה וסלחנות בקרב קהילת משתמשי אינסטגרם, בחרה הזמרת לתעד ולשתף סטוריז שחצו את גבול הטעם הטוב. בסטוריז המדוברים ניתן לראות בפירוש חזה נשי חשוף ותנועות מגונות ומיניות במיוחד - כאלו שמובן מאליו למה הם לא היו צריכים לעלות לרשת החברתית ובפרט כשמדובר בכוכבת בסדר גודל כשלה, שכן עוקבים אחריה ואחרי חשבונה לא מעט בני נוער וקטינים שחשופים לכל הסטוריז האלו.

© מתוך האינסטגרם של קארדי בי
כאשר גולשים שונים ניסו לדווח על הסטורי של הזמרת, אינסטגרם השיבה על הדיווח בחזרה כי: "סקרנו את הסטורי של iamcardib@ בעקבות דיווחך על עירום ופורונוגרפיה וגילינו שהוא אינו מנוגד להנחיות הקהילה שלנו" והוסיפו: "דיווחים כמו שלך הם חלק חשוב בהפיכת אינסטגרם למקום בטוח ומסביר פנים לכולם".
© צילום מסך מאינסטגרם

התשובה הכמעט אוטומטית של אינסטגרם גרמה לזעם רב בקרב הגולשים, שכן לא פעם משתמשים רבים נחסמו והושעו מהרשת בעקבות תמונות וסרטונים פחות חשופים ופרובוקטיביים ודווקא סרטון חשוף, מיני ובוטה, שאין ספק שהוא אמור להישאר מחוץ להישג ידם של קטינים, זוכה לתמיכה ואישור של אינסטגרם.

תגובות