אשכרה? הדברים הכי הזויים שאפשר לרכוש ברשת. צילום מסך מיוטיוב

אשכרה? הדברים הכי הזויים שאפשר לרכוש ברשת

הרשת מלאה בדברים הזויים במיוחד ומסתבר שגם בגזרת תופעת הקניות האון-ליין יש מבחר לא רע של אופציות תמוהות ומצחיקות למדי. מאורניום, חבילת "קליק" אחת בלבד, מתנה של כלום ועוד - אספנו כמה מהמוצרים שגרמו לנו להרים גבה!

בשיתוף עם קליק

טירוף שופינג האונליין עובר כל גבול ואפילו קליק מאפשרים לכם להזמין חבילה אחת בלבד דרך הרשת, וזה לא הדבר היחיד ההזוי שאפשר להזמין און-ליין. אספנו את הדברים הכי מעוררי תהייה שאפשר לרכוש באינטרנט. תתכוננו - זה קורע!

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חבילה אחת בלבד של קליק

לאחרונה שמענו על כך שאפשר לרכוש "קליק" און ליין, אך כשבאנו לנסות בעצמנו גילינו שמדובר בחבילה אחת בלבד של קליק הניתנת לרכישה, ממש כמו שאפשר לעשות במכולת או בסופר (אבל אנחנו עצלנים אז מה אכפת לנו לעשות את זה ברשת, דה!). מסתבר שהאפשרות הפכה לתופעת רשת של ממש בשבועות האחרונים. במסגרת המהלך, כאמור, אפשר לרכוש ברשת חבילה אחת בלבד של אחד מטעמי ה"קליק" האהובים, באתר מיוחד שהוקם לצורך העניין עם שירות משלוחים אמיתי לגמרי! אבל כזה שלא יודעים מתי הוא באמת יגיע... (תכל'ס? ממש כמו מוצרים אחרים שרוכשים ברשת) ולפני הרכישה מוודא עם שאלות טיפשיות וקורעות שאתם אכן בטוחים שזה מה שאתם רוצים להזמין ומסכימים לכל התנאים ההזויים. פייר? כל עוד זה יגיע לא אכפת לנו - תנסו בעצמכם!

 

דגימת אורניום אישית

לא ממליצים לרכוש את המוצר הבא - אבל תודו שהוא מגניב ביותר. מדובר בדגימה אישית של אורניום (החומר ממנו מייצרים פצצה גרעינית) - באמזון למשל תוכלו לרכוש יחידה אישית של המוצר, ספק אם הוא יעבור במכס. כן?

© אמזון AMAZON

מתקן לסבון בצורת אף עם נזלת

זהירות: המוצר הזה עלול לעשות בחילה, אז כנראה טוב שהוא ממוקם בשירותים. מדובר במתקן לסבון ידיים הממוקם בתוך אף ענקי ולמעשה בכל פעם שתלחצו על הנחיר ייצא לכם סבון מהאף, כלומר נזלת ירוקה וגועלית. איכסוש!

 

צעצוע לפיצוץ חצקונים

ואם אנחנו כבר באווירת בחילות - קבלו עוד מוצר שעלול לעורר בכם תגובה שכזאת. הרשת מלאה בפתרונות לתחביבים הזויים של אנשים, אחד מהם למשל הוא פיצוץ חצ'קונים. כדאי להימנע מצלקות או מסיפוק התחביב על עור הפנים שלכם - נוצר צעצוע מיוחד שיידמה את אותה הפעולה ואמור להביא את אותה תחושת סיפוק ושמחה לכל ההזויים מביניכם, כן?

 

מתנה של כלום

מה אפשר להביא לילדה שיש לה הכל? כלום! האמת שבאמת כלום. המוצר הבא הוא בעצם מתנה שאין בה כלום ושום דבר וזה בעצם כל מה במיוחד בה. היא יכולה לשמש כפתרון יעיל עבור חבר שאתם לא באמת יודעים מה לקנות לו או לחבר שאתם לא באמת מחבבים. בכל מקרה, המוצר הזה זמין לרכישה ברשת ואנחנו ממש תוהים כמה הוא מבוקש...

 

כובע מטריה

האמת? עם כמה שזה הזוי לרכוש את זה ברשת - מדובר בפתרון חלומי עבור כולנו בימי הגשם. כובע שמתלבש היטב על הראש ועליו מותקנת מטריה. תחשבו כמה מקלות זה חוסך ואת העובדה שהידיים שלכם לא צריכות להיות קפואות במהלך החזקת המטריה. דבילי - אך גאוני!

 

חולצת גלאי WIFI

מכורים לאינטרנט? טוב נו, עצם זה שאתם קוראים את הכתבה הזאת ומחפשים לרכוש משהו הזוי און-ליין, כבר אומר הכל... בכל מקרה מדובר בטי שרט פשוטה עליה מותקנת אפשרות של קליטת וויפי מהסביבה. אנחנו רק לא מבינים אם זה שורד את הכביסה. #נקודהלמחשבה

 

 

תגובות