תוצרת ישראל: אלבום הטיק טוק הראשון יוצא לדרך. צילום: teenk

תוצרת ישראל: אלבום הטיק טוק הראשון יוצא לדרך

בזמן שאפליקציית הטיק טוק רק ממשיכה לצבור פופולריות, יש מי שחשבו על צעד אחד קדימה וריכזו את הטיקטוקרים האהובים לאלבום סאונדים מיוחד

אפליקציית הטיק טוק כאן כדי להישאר והנה עוד הוכחה לחותמת הצלחה. בזמן שכולם חושבים איך להוציא את המיטב מהפופולריות של האפליקציה - כאן בישראל נולדה יוזמה חדשה, אלבום סאונדים מיוחד שכולו מוקלט על ידי הטיקטוקרים האהובים בישראל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפרוייקט המיוחד ייקרא "דה סאונד" ומדובר בשיתוף פעולה בין המפיק המוזיקלי המצליח - נוי אלוש לבין משרד הפרסום teenk. מדובר באלבו םהטיק טוק הראשון בארץ.

"דה סאונד"- הוא אפיק חדשני לקידום אומנים ישראלים בטיק טוק ויכולת ליצירת חשיפה מאסיבית בעולמות הנוער דרך המודל שיצרו. מטרות המיזם לקשר בין מוזיקאים ישראלים למובילי דעה ברשת החברתית טיק טוק ולייצר חשיפה לשירים ולמוזיקה שלהם ובנוסף גם לייצר שירים חדשים מותאמים לרשת. מדובר על אלבום עם עשרה שירים מקוריים שהופקו על ידי אלוש. כל שיר יהיה באורך של 15 שניות ויצולם לו קליפ עם כריאוגרפיה מקורית שתיבנה על ידי שיינה היידי.

כאמור, מי שיקליטו ויפיץ את השירים הם הטיקטוקרים האהובים ביניהם – שי בר (1.3 מיליון עוקבים), שלי צירינג, לאון שניידרובסקי, שי יום טוב, להקת ה'טיק טוק גירלז' ועוד. בשונה מכל אלבום שיצא עד כה, אלבום זה יכלול שירים שיותאמו באורכם לצורך סרטונים ויוארכו בהתאם לפופולריות לאורך מלא, ולא ההפך כמו שקרה עד היום ששירים קוצרו והותאמו לצורך שימוש באפליקציה.


בניגוד לשיח שעלה בזמן האחרון בתקשורת סביב הסרטונים המסוכנים והשליליים הקיימים באפליקציה, באלבום ישולבו גם טרנדים חינוכיים.

 

תגובות