שירלי לוי לא מצאה אהבה ולוקחת הפסקה מהיוטיוב. באדיבות יחסי ציבור teenk

שירלי לוי לא מצאה אהבה ולוקחת הפסקה מהיוטיוב

אחרי ששברה את הרשת בעקבות מסע החיפושים של אהבת חייה, כעת שירלי לוי מצאה את האהבה בוולוג פרידה ומכריזה על הפסקה מהיוטיוב

חודשים רבים שאנו עוקבים אחר שירלי לוי בתוכנית היוטיוב שלה / "שירלי לוי מחפשת אהבה" ובמהלכה חיפשה הכוכבת את גבר חלומותייה. לאחר חיפושיה הרבים, כעת עלה הפרק האחרון ובו סוף סוף היא מצאה אהבה. או שלא?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כפי שחזו וייחלו רבים כבר בפרקים הראשונים, הגבר הנבחר הוא לא אחר מ"דניאל הצלם" של התוכנית (אותו מגלם הדוגמן בר ברימר) - איתו ניהלה יחסי אהבה-שנאה לאורך כל הפרקים. אך למרות נשיקה עוצמתית ומאוהבת למדי, סיפור האהבה הזה לא הסתיים בסוף טוב ושירלי החליטה שהוא לא בשבילה ושוב נשארה לבד.

 

על ההצלחה של הפורמט אין מה להתווכח, במצעד הרשת שלנו התוכנית זכתה כתוכנית הרשת האהובה ביותר, בנוסף גם שירלי לוי קטפה את התואר "הכי מצחיקה ברשת" ובהמשך גם את התואר "כוכבת הרשת של השנה" בטקס נבחרי השנה של פרוגי. למרות ההצלחה, שירלי מחליטה לקחת פסק זמן מהיוטיוב. בזמן הזה היא תצטלם לעונה חדשה של "הקומה האחרונה" לצד עומר חזן ושירה לוי, תמשיך לייצר סרטונים מצחיקים באינסטגרם ובטיק טוק שלה ולנו נודע כי היא תתמקד בתקופה הזאת גם כדי לקדם את קריירת המשחק שלה.

© נעם פינבליט
כמעט אהבה
כמעט אהבה © מתוך ערוץ היוטיוב

משירלי לוי נמסר: "אני לא מאמינה שאני אומרת את זה - אבל אני מפסיקה לחפש אהבה! אהובים שלי, תודה שהייתם איתי לאורך כל הדרך של הסדרה הזאת. כשיצאתי לדרך של היוטיוב ידעתי שאני לא אעשה פה וולוגים, אני לא טובה בזה, אני לא יוטיוברית, רציתי לעשות משהו חדש, לתת לכם לטעום משהו אחר, שהוא שונה מהאינסטגרם שלי, אבל גם משהו שיהיה לי כיף לעשות ואולי גם להגשים חלום קטן שלי ולשחק בסדרה שהיא על החיים המשוגעים שלי. אז תודה שלקחתם חלק בדבר הזה, קראתי כל אחת מהתגובות שהגבתם לי, הלכתי בעקבות ההצעות המטורפות שלכם, עשיתי שטויות, עשיתי בושות, ביקשתי מכם עשרות פעמים להפעיל את הפעמון, אמנם לא מצאתי אהבה אבל אני מקווה שהעלתי לכם חיוך. הגיע הזמן שלי לעצור קצת, לחשוב גם על עצמי, מבטיחה לכם המון דברים חדשים ומיוחדים בקרוב - לא תצליחו לברוח ממני כל כך מהר - אני איתכם לכל החיייים!"

© מתוך אינסטגרם
תגיות
תגובות