TikTok מגיבים לטראמפ: "לא מתכננים ללכת לשום מקום". adobestock

TikTok מגיבים לטראמפ: "לא מתכננים ללכת לשום מקום"

על רקע איומי הנשיא דונלד טראמפ עם איסור לשימוש באפליקציה הפופולרית בארצות הברית בטענה לגניבת מידע, ב-TIKTOK בחרו להגיב אתמול (ש') ולהכריז: "אנחנו לא הולכים לשום מקום"

אפליקציית ה-TikTok ממשיכ הלהעסיק רבים ברחבי העולם. אחרי החרמות והאיסורים במדינות השונות לשימוש בה בשל טענות לגניבת מידע, גם ארצות הברית נמצאת בתקופה האחרונה בדיונים בלתי פוסקים על החרמת האפליקציה וכן הנשיא, דונלד טראמפ, אף הצהיר כי הוא מתכוון לאסור לחלוטין את השימוש בה. אתמול (שבת), TikTok החליטו להגיב על הנושא.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המנכ"לית האמריקני של טיקטוק, ונסה פפאס, פרסמה סרטון ובו מסרה את תגובת החברה בעניין: "TikTok לא מתכוונת ללכת לשום מקום. אני רוצה להגיד תודה למיליוני האמריקאים המשתמשים באפליקציה מדי יום ומביאים את השמחה והיצירתיות אליה. מדובר בבית עבור יוצרים ואמנים לבטא את עצמם, את רעיונותיהם ולהתחבר לאנשים על רקע שונה. אנחנו כל כך גאים בקהילות השונות שקוראות TikTok ה-'בית שלהם'. אנחנו כאן לטווח הרחוק, המשיכו לשתף את קולכם כאן באפליקציה ובואו נעמוד לצד TikTok".

 

על רקע הבשורות מצד הנשיא והתגובה של "TikTok", אתמול נודע כי מיקרוספוט במגעים לרכוש את "TikTok" כדי לאפשר לה להתקיים ולהמשיך את הפופולריות הרבה שלה מסביב לעולם ואת המקום שהיא נותנת ללא מעט משתמשים, ביניהם גם "עידן הכוכבים החדשים" שנוצרו בזכות האפליקציה. עם זאת, כמה מהם החליטו כבר לנטוש לטובת אפליקציה מתחרה בשם "טריילר".

טראמפ© Mark Wilson/gettyimgaes_IL

 

תגובות