מנועה קירל ועד פורטנייט: הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב. צילום: ערן לוי

מנועה קירל ועד פורטנייט: הסרטונים הכי נצפים ביוטיוב

״החלומות שלנו״ של דודו אהרון ועדן מאירי מנצח בגדול, עומר אדם שובר שיאים ונכלל בדירוג שבע שנים ברציפות, מאז 2013! עוד נכנסו לדירוג: פאודה ומנאייכ לצד עידן חביב, נועה קירל, אלעד וליהי, שרוטונים והגיימר ZigZagZong - אלו הסרטונים שהפכו לוויראלים השנה

 YouTube מסכמת שנה עם דירוג הסרטונים והקליפים הטרנדיים ביותר בישראל ב-2020. הדירוג מביא את היוצרים, התוכניות והמוזיקה שליוו אותנו בשנה בה העולם צפה במסכים יותר מתמיד.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המנצחים הגדולים של השנה בגזרת המוזיקה הם דודו אהרון ועדן מאירי שהסינגל המשותף שלהם, "בחלומות שלנו", היה הקליפ המוביל ב-2020 עם למעלה מ-19 מיליון צפיות. זו הפעם השנייה בה כובש אהרון את המקום הראשון, לאחר שעשה זאת גם ב-2015 עם "טרמינל 3". 

 

הרשימה השנה משקפת גם את השפעתה הרבה של התפרצות הקורונה עם הסרטונים של ארץ נהדרת - "משפחה בהסגר" ו"משימת הקורונה - VIP הישרטות", פארודיה לימי הבידוד בכיכובם של גיבורי הישרדות VIP שהגיעה למקום השמיני. 

בזמן שנשים נעדרות כמעט לחלוטין מרשימת הסרטונים החמים של השנה (מלבד ליהי בנין מצמד היוטיוברים אלעד וליהי), חלה עלייה משמעותית לייצוג של זמרות ברשימת הקליפים. 
לאחר שבשנה שעברה נטע ברזילי ועדן בן זקן היו הזמרות היחידות ברשימה, השנה נשים לקחו חלק בחמישה מתוך עשרת הקליפים הטרנדיים ביותר: נסרין קדרי עם סטטיק ובן אל תבורי ב"חביב אלבי" במקום השלישי, נועה קירל עם "מיליון דולר" במקום הרביעי, דיקלה יחד עם עידן רפאל חביב, מארק אליהו ודולי ופן ב"ואז את תראי" במקום השישי, עדן בן זקן עם עומר אדם ב"קוקוריקו" במקום התשיעי ואלה לי עם "זוט עני" במקום העשירי. 

 

עומר אדם, שובר השנה שיא לאחר שהשתלב בעשיריה הראשונה מדי שנה מאז שנת 2013, כבר שבע שנים ברציפות, כאשר השנה הגיע למקום התשיעי ברשימה. 

חנן בן ארי דורג במקום החמישי עם "אם תרצי", "לעשות איתך שלום" של אייל גולן הגיע למקום השביעי ו"כשאני אוהב" של הזמר הסורי, אמג׳ד ג׳ומעה, דורג במקום השמיני. 

הסרטונים הטרנדיים ביותר 

רשימת הסרטונים הטרנדיים של השנה מורכבת מהפקות דיגיטל מיוחדות וסדרות דגל של ערוצי טלוויזיה וכבלים, לצד סדרות רשת של יוצרים עצמאיים ותוכן של יוטיוברים. yes דורגה במקום השני, עם פאודה (עונה 3, פרק 2). קשת דורגה במקום הרביעי עם הפקת "ארץ נהדרת - משפחה בהסגר", כאן 11 מתבלטת במקום החמישי ברשימה, עם הפרק הראשון של סדרת המתח המשטרתית "מנאייכ" ואילו HOT הגיעה למקום השביעי עם הפרק הראשון של גולסטאר אולסטאר ברזיל. 

פאודה © צילום: אוהד רומנו / באדיבות yes

השנה נכללות ברשימה שתי סדרות רשת של יוטיוברים ישראלים: סדרת הרשת "משפחת שווץ" של ערוץ "דין ודברים", דורגה במקום השלישי, עם הפרק "דוכן מיצים" ו"אלעד וליהי עושים חיים" דורגה במקום השישי עם הפרק "שופינג (עיניים גדולות)".

 

אחרי שכבשו את המקום הראשון ב-2019 עם מחווה של אמירם טובים - שבט אחים ואחיות, הגיעו השנה חברי הקומדי בר T.V למקום התשיעי עם ספיישל סטנד אפ של שחר חסון לכבוד שנת 2020. את הרשימה חותם הגיימר ZigZagZong (בר אובלס) עם סרטון גיימינג בשידור חי באורך 10 שעות של המשחק הפופולארי פורטנייט.   

 

 

תגובות