אינסטגרם מעדכנת: שידור לייב של עד ארבעה משתמשים. instagram

אינסטגרם מעדכנת: שידור לייב של עד ארבעה משתמשים

הגיע הזמן, לא? אינסטגרם מעדכנת כי מעתה יהיה ניתן לצרף לשידורי לייב באינסטגרם עד ארבעה משתמשים במקביל

אחרי שלא מעט משתמשים ייחלו לרגע הזה - זה סוף סוף קורה: אינסטגרם משיקה פיצ'ר חדש שיאפשר לייב לעד ארבעה משתמשים במקביל (לעומת שניים עד היום). לפיצ'ר החדש קוראים "Live Rooms" ועד סוף השבוע הוא יחל להיות זמין בהדרגה ברחבי העולם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז איך כל זה יעבוד? ובכן, כל משתתפי ה"לייב" יופי על גבי מסך שיפוצל עד לארבעה חלקים. מצידם של הרשת המדוברת, נמסר כי הרעיון ללייב המשותף הוא דרך ליצירת פורמטים חדשניים ומגוונים והפצת תוכן אל הקהל הרחב כמו תכניות אירוח ווירטואליות, פודקאסטים, ראיונות, מכירות פומביות וכל העולה על רוחם של יוצרי התוכן והמשתתפים באפליקציה.

© instagram

 כמובן, שעל מנת לשמור על שיח הולם בקרב המשתתפים, המופיעים בלייב יוכלו להיעזר מחיקת תגובות וחסימה של משתמשים מסוימים ובהמשך, יפותחו גם כלים נוספים שבעזרתם תשודרג חווית השימוש אף יותר.

© AdobeStock

בנוסף, נפתחה אופציה לתרום כספים למשדרים דרך האפליקציה דרך רכישת "Badges" במחירים שינועו בין 0.99-4.99 דולרים. מהלך זה יעזור לאינסטגרם להתמודד מול האפליקציות האחרות כמו "קלאבהאוס" שצוברת פופולריות וכן טיקטוק שצפויה להשיק ממשק דומה בשידורים החיים בהמשך.

רק בשבוע שעבר השיקה אינסטגרם בישראל את האפשרות להוסיף מוזיקה לסטורי וכן גם את פיצ'ר ה-"REELS" המהווה מתחרה ישיר לטיקטוק.

תגובות