אינסטגרם הציגה פיצ'ר הגנה חדש בדיירקט. adobestock

אינסטגרם הציגה פיצ'ר הגנה חדש בדיירקט

באינסטגרם ממשיכים לעבוד על מנת להגן על משתמשי האפליקציה מפני הטרדות, אלימות ובריונות. הלילה היא הציגה שני פיצ'רים חדשים לדיירקט הכוללים סינון מילים ומניעת יצירת קשר מאדם שחסמת ופתח משתמש חדש

אינסטגרם הציגה הלילה פיצ'ר חדש להגנה מפני תוכן פוגעני במסגרת שירותי ההודעות הפרטיות ("דיירקט") – פילטר שיסנן באופן אוטומטי הודעות הכוללות מילים, ביטויים ואימוג'ים פוגעניים, כדי שמשתמשים (ובהם גם בני נוער) לא יידרשו להיחשף לתכנים אלו. לצד זאת, המשתמשים יוכלו ליצור רשימה ייעודית של "מילים אסורות" משלהם וכך לוודא שהודעות שכוללות אותן לא יגיעו אליהם. הכלי החדש יושק בהדרגתיות במספר מדינות במהלך השבועות הקרובים, ובהמשך יתרחב למדינות נוספות.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

"עבדנו עם ארגונים מובילים נגד אפליה ומניעת בריונות לפיתוח רשימה מוגדרת מראש של מונחים פוגעניים אשר יסוננו מבקשות DM כאשר התכונה מופעלת", אמרו באינסטגרם והוסיפו, "אנו יודעים שמילים שונות יכולות לפגוע באנשים שונים, כך שתהיה לכל אחד ואחת אפשרות ליצור רשימה אישית של מילים, ביטויים או אימוג'ים שאינם רוצים לראות. כל בקשות DM המכילות מילים, ביטויים או אמוג'ים פוגעניים אלה - בין אם מתוך הרשימה המותאמת אישית שלכם ובין אם מהרשימה שהוגדרה מראש, יסוננו אוטומטית לתיקיית בקשות נפרדות. אם תבחרו לפתוח את התיקיה, טקסט ההודעה יכוסה, כך שלא תתמודדו עם שפה פוגענית, אלא אם תקישו כדי לחשוף אותה. לאחר מכן תהיה לכם אפשרות לקבל את בקשת ההודעה, למחוק אותה או לדווח עליה".

© Instagram

ומה לגבי ביטויים שנכתבים במכוון עם שגיאות הקלדה כדי לעבור מעל סינון הפיצ'ר? גם לכך אינסטגרם ינסו לדאוג. "אנו מתחילים להסתיר שגיאות כתיב נפוצות של מילים פוגעניות מרשימת מסנני התגובות הידניים שלכם, כך שגם אם מילה שאינכם רוצים לראות תוקלד בצורה שגויה בטעות או במכוון, עדיין לא תראו אותה".

התוספות שלנו!
הפיצ'רים שהיינו רוצים לראות באפליקציות
שיראל נר, משה אבוטבול
לעשות לייק להודעות בווטסאפ, לבטל העלאת סטורי באמצע ולערוך תיאורים בטיקטוק: אלו הפיצ'רים שהיינו רוצים להוסיף לאפליקציות הפופולריות

בנוסף, הפלטפורמה השיקה פיצ'ר נוסף שיאפשר חסימה מקדימה של משתמשים באינסטגרם – במידה ותחסמו משתמש באינסטגרם, תוכלו מעתה לחסום מראש כל משתמש חדש אשר ייפתח על ידי אותו אדם. פיצ'ר זה יושק גם הוא ברחבי העולם במהלך השבועות הקרובים.

© Instagram

בבלוג של אינסטגרם נכתב על ההחלטה: "אנו מבינים את ההשפעה שתוכן פוגעני - בין אם מדובר בגזענות, סקסיסטיות, הומופוביות או כל סוג אחר של התעללות - יכול להיות על אנשים. אף אחד לא צריך לחוות זאת, גם לא באינסטגרם... אנו יודעים שיש עוד דברים שאנחנו יכולים לעשות, ואנו מחויבים להמשיך במאבקנו נגד בריונות והתעללות ברשת. נמשיך לעבוד בשותפות עם מומחים, ארגוני תעשייה, בני נוער, יוצרים ואנשי ציבור כדי להבין את החוויה שלהם באינסטגרם וכיצד נוכל לפתח את המדיניות והמוצרים שלנו כדי להגן עליהם מפני התעללות ברשת".

תגיות
תגובות