פייסבוק משיקה את טרנדינג. צילום: אלון אלבכרי

פייסבוק משיקה את טרנדינג

אפשרות חדשה של פייסבוק תעזור לכם למצוא את הדברים הכי חמים ומעניינים שנמצאים אצלכם - מהכי מצחיק ועד להכי עצוב. אז איך זה עובד? "אנחנו מכריזים על 'טרנדינג', מוצר חדש שיעזור לגלות את התוכן הטוב ביותר ברשת" מסרה פייסבוק

הכי חם שיש. פייסבוק חשפה בימים האחרונים את השירות החדש שנקרא "Trending", שמטרתו היא להראות את מה שחם ב-News Feed שלכם.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:
• גיא הוכמן, הדבר הבא בתחום הסטנדאפ?
• תופעה נורמלית: "אנשים בינוניים וסבירים"
• תינוק שטני תוקף את העולם. איך תגיבו לזה?

"פייסבוק הוא מרחב שבו אנשים מכל העולם מתאספים מדי יום כדי לשתף את מחשבותיהם בזמן אמת, בשיחה על נושאים שונים - מגלובוס הזהב ועד מותו של נלסון מנדלה", מסרה פייסבוק. "אנחנו מכריזים על 'טרנדינג', מוצר חדש שנועד להעלות מעל פני השטח שיחות ונושאים רלוונטיים שיעזרו לגלות את התוכן הטוב ביותר ברשת"

עבור הגולשים בישראל השירות עוד לא הגיע, ובשלב זה הוא זמין בארצות הברית, קנדה, הודו, אנגליה ואוסטרליה. במהלך השנה הוא יושק בעוד מדינות. לפי החברה, אלגוריתם מיוחד יאתר את הסיפורים הכי מדוברים בעמודי פייסבוק ואצל המשתמשים בפייסבוק, וכך הוא ידרג את פופולריות שלהם.

כזכור, רק לאחרונה פייסבוק עשתה שינוי נוסף בממשק החזותי שלה, והוא יישר הטקסט לימין או לשמאל, בהתאם לשפה בה כתב המשתמש. אם זה בעברית או בערבית - מימין ואם זה בשפה שנכתבת משמאל לימין, אזי הטקסט יהיה מצד שמאל.

SO - אז מה הטרנד הבא?

תגובות