הסרטונים הוויראליים: משחקי החמאס וטיפים. צילום: צילום מסך מהסרטון

הסרטונים הוויראליים: משחקי החמאס וטיפים

היום יום שני, פתחנו את השבוע – נקווה כבר עכשיו שיהיה שקט יותר משבועות אחרות, אבל בכל מקרה, שקט או לא – אתם חייבים ליהנות עם סרטונים וויראליים. קבלו את הסרטונים של היום!

 ימים עוברים - אין רגע של מנוחה, וכמעט ואין זמן להתעדכן בסרטונים וויראלים חדשים לכן בדיוק בשבילכם מצאנו את הסרטונים הוויראלים שיגרמו לכם לצחוק, להתעניין או סתם לשתף אותם. והפעם? טיפים בכל מיני נושאים והמשחקים האהובים בסטייל חמאס.

עוד במדור הדיגיטל של פרוגי:

אם חמאס היו משחקים במשחקי וידיאו!

הסרטון הראשון נוצר על ידי עמית רחום והוא פרודיה על סדרת הסרטונים של כמה יוטיוברים. בשביל להבהיר את העניין בסדרה המקורית לוקחים נושא דמיוני כמו סרטים או סדרות ומבהירים מה היה קורה אם הם באמת היו אמיתיים, ורחום בסרטון שלו מראה מה היה קורה אם חמאס היו יוצרים ומשחקים במשחקים האהובים והמוכרים. בסופו של דבר יצא נחמד, ונקווה שלא יכניסו אותנו ל-"Hit the frog"...

 

מה מציעים ילדים להתחיל מערכת יחסים?

הסרטון השני נוצר על ידי האחים היוטיוברים, "The Fine Brothers" והיא סדרת טיפים מאת ילדים, נערים וקשישים. בשביל לשפוך אור על זה, מתוך כל הסדרות שיש בערוצם ובערוץ ה"REACT" החדש שלהם – בסדרה הזאת נשאלות שאלות על ידי צופים בסדרה על כל מיני נושאים והמשתתפים בסרטון צריכים לענות על השאלות, בסופו של דבר יצא מאוד מעניין כי שכבת גיל שונה עונה בצורה שונה. תוכלו לעזור לי לעשות כתבות יותר מהר?

 

יש לכם סרטון וויראלי מגניב? פרסמו על ציר הזמן שלנו או שלחו לנו ואולי יופיע בכתבה הבאה!

תגובות