קורע: הפארודיות הכי מצחיקות לשיר הסלפי. צילום: אלון אלבכרי

קורע: הפארודיות הכי מצחיקות לשיר הסלפי

בקרוב כולנו נראה את המופע המלא של הפסטיגל, ונזכר שוב בתופעת "שיר הסלפי" שהציפה את הרשת. אז הבאנו לכם את הפארודיות הכי מצחיקות לשיר הסלפי

ביום שבת הקרוב המופעים של משחקי הפסטיגל יתחילו בחיפה ומשם יעבור לתל אביב, ירושלים ובאר שבע. הפסטיגל השנה עורר סערה גדולה ברשת עקב שיר שכוכבי הפסטיגל ביצעו במהלך הפרזנטציה ויבוצע גם בפסטיגל עצמו "שיר הסלפי". הורים זועמים טוענים שהשיר רדוד ותת רמה ומבקשים להחרים את הפסטיגל ולא לחשוף את ילדיהם לשיר הסלפי.

גם ברשת לא הפסיקו לצחוק על השיר ויצרו לו כמה פארודיות שבטוח יצחיקו אתכם, הבאנו לכם את הפארודיות הכי מגניבות ומצחיקות ברשת על שיר הסלפי, כי גם על שיר שהוא פארודיה בעצמו מותר לעשות פארודיה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

השיר המקורי
 

הפסטיגל הכי גרוע בגלל שיר הסלפי?

את הפארודיה הבאה יצר נער בשם עמית רחום שנוהג בדרך כלל ליצור פארודיות עם הומור שחור על עדי ביטי, נוי והדר וכן הלאה. הפעם שיר הסלפי של הפסטיגל היה על הכוונת שלו. בפארודיה רואים את כוכבי הפסטיגל שרים ועל ידי פלייבק דובבו את קולם. אפשר לשמוע בשיר "אותם" שרים על זה שהשיר לא חינוכי ושזה הפסטיגל הכי גרוע בגלל שיר הסלפי.

 

תודה רבה למאמי שלימדה אותי ת'סלפי. בכיף חיימשלי

עדיין לא שמתם לב להומור השחור? בסרטון הבא תשימו לב, מאותו בית היוצר אנחנו רואים את כוכבי הפסטיגל שרים את פזמון השיר כשהם מסיימים לשיר את המשפט "תודה רבה למאמי שלימדה אותי ת'סלפי" רואים תמונה של היטלר נמצא מול מראה, מחזיק סמארטפון ומצלם סלפי כשלידו כתוב "בכיף חיימשלי, מואה".

 

מגיש החדשות מת על עצמו

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את מגיש החדשות עודד בן עמי שר על זה שהוא מת על עצמו? לא הרבה כמובן. בן עמי סיפר במהדורת החדשות על תופעת שיר הסלפי וציטט כמה מילים מהשיר רק שהוא לא ידע שזה יהפוך לרמיקס מטורף! נוי אלוש שאחראי על הרמיקס הזה הוציא בעבר גם רמיקסים שגרמו לנו לרקוד ולצחוק כמו של המירוץ למיליון וליהיא גרינר וגם עכשיו שיר הסלפי.

 

הפזמון זה נומה נומה היי? לא בדיוק

אנחנו כבר מזמן לא בתקופת השיר "הפזמון זה נומה נומה היי", אבל לפחות יש את מי שיצחק משיר הסלפי, גיא פודוליץ' מראה לנו שהשיר רק גורם לדור להיות יותר גרוע, צוחק על הכיאוגרפיה של כוכבי הפסטיגל, על התלבושות, על הקול של לי בירן וגם על כמה זמן טל מוסרי ימשיך להיות בפסטיגל והביא לנו האשטאג חדש #טלמוסרילאעוד

  

בלוז הסלפי

מעולם שיר הסלפי לא נשמע עמוק יותר מעכשיו, מעיין אבן הכין גרסת כיסוי לשיר כשהוידאו הוא הסרטון הרגיל של הכוכבים רוקדים ושרים בפרזנטציה והוא שר את שיר הסלפי בגרסא טיפה שונה, בסגנון הבלוז. מעניין מה ההורים שפתחו במחאת הפסטיגל היו חושבים כשהיו שומעים את השיר בגרסא הזאת.

 

הפצצה של דנה פרידר

דנה פרידר הצטלמה לה כמו ברבי והנוף יצא פצצה! בעצם מה זה הקול הזה שיצא לה כשהיא אמרה את המילה "פצצה", לא רק אנחנו חשבנו ככה ויש כאלה שאפילו ניסו להצחיק אותנו בסרטון. הסרטון רק חוזר על אותו המשפט שפרידר אומרת אבל משהו בפשטות של הסרטון ואיך שפרידר אומרת את זה גורם לנו פשוט לצחוק!

 
תגובות