Rewind 2015: כל היוטיוברים בקליפ אחד, עכשיו גם בישראל. צילום מסך מיוטיוב

Rewind 2015: כל היוטיוברים בקליפ אחד, עכשיו גם בישראל

המיקס השנתי של כל היוטיוברים שיש עדיין לא יצא, אבל הדובים החליטו ליצור Rewind ישראלי, עם כל מה שזה אומר. איזה יוטיוברים השתתפו?

אולי אתם לא מכירים, אבל ה-"Rewind" זה סרטון בו מחברים את היוטיוברים הכי השווים שיש באותה השנה לצלילי שירי הפופ הטובים שיצאו באותה השנה. ב-"Rewind" האחרון הופיעו יוטיוברים בסגנון פיודיפאי, טיילר אוקלי ועוד, הושמעו שירי פופ כמו Bang Bang ,Happy ואחרים, ובנוסף היו תופעות ויראליות כמו אתגר דלי הקרח. עדיין לא ראיתם? קבלו למשל את הריווניד של השנה שעברה:

 

עוד בערוץ הדיגיטל של אתר פרוגי:

השנה, בפעם הראשונה בתולדות יוטיוב ישראל, "הדובים" החליטו לעשות צעד אמיץ ולהכין סרטון דומה / אך תוצרת כחול לבן. יוטיוברים בסגנון גיא TV, הדובים, שחר סויקיס, עדי ביטי, נועה פילטר, שגיא ברייטנר ועוד רבים. הסרון הורכב משירים כמו "היא רק רוצה לרקוד", "מלכת השושנים", "גולדן בוי" ואפילו "דניס דניס" וכמובן ותופעות ויראליות בסגנון עזיבת טל מוסרי לניקולודיאון, רחמים לא ידע, "שבת היום" ונוספים.

אנחנו מאמינים שזה צעד אמיץ במיוחד ואנחנו מורידים את הכובע בפני ערוץ היוטיוב של הדובים. מעבר להכנת סרטון כה קשה מבחינת הלוקיישנים ואיחוד היוטיוברים, יצא סרטון מצחיק, מרענן ומאוד מיוחד וכאמור - ראשוני מסוגו בארץ. אולי אתם תמצאו מקומות לשיפור, אבל בתור התחלה זהו רף גבוה במיוחד ומפה - אפשר בשנים הבאות להכין סרטונים רבים ומושקעים לא פחות. צפו:

 

מה אתם חושבים? ספרו לנו בתגובות!

תגובות